Ανέκδοτα να γελάσουμε λιγάκι.


Μπαίνουν δύο φίλοι σε ένα μπαρ στην Αλάσκα και ρωτάνε τον μπάρμαν:
    - Ρε φίλε, άσπρες γυναίκες έχετε εδώ;
    - Φυσικά και έχουμε.
    - Μαύρες γυναίκες έχετε;
    - Και βέβαια.
    - Ασπρόμαυρες....
γυναίκες έχετε;
    - Ασπρόμαυρες; Όχι, ασπρόμαυρες δεν έχουμε!
    Γυρνάει αυτός που ρώτησε και λέει στον φίλο του:
    - Στο είπα, ρε μαλάκα, πιγκουίνο πηδήξαμε χτες το βράδυ...
    
=====================
    Ένα ζευγάρι πολύ πλούσιο φεύγει για διακοπές αφήνοντας στο σπίτι μόνο
τον μπάτλερ.
    Όμως η γυναίκα γυρίζει νωρίτερα από τις διακοπές.
    Πάει σπίτι, βλέπει τον μπάτλερ και του λέει:
    - Έλα στο δωμάτιό μου.
    Ανεβαίνουν και η κυρία κλειδώνει την πόρτα.
    - Μπάτλερ, βγάλε το φουστάνι μου.
    - Μάλιστα, κυρία.
    - Βγάλε και το καλσόν μου.
    - Μάλιστα, κυρία.
    - Και το σουτιέν μου.
    - Μα κυρία...
    - Τώρα, είπα!
    - Μάλιστα.
    - Βγάλε και το στριγκάκι μου.
    - Κυρία μου, δεν μπορώ.
    - Είσαι ο μπάτλερ μου, και θα κάνεις ότι σου λέω.
    - Μάλιστα, κυρια.
    - Μπράβο. Και να μην ξαναδώ να φοράς τα ρούχα μου όταν λείπω!
    
===========================
    - Ρε συ Κώστα, τα'μαθες;
    - Να μάθω τι;
    - Μάντεψε ποιός έγινε "αδελφή"!
    - Έλα ρε, ποιός;
    - Δώσε μου ένα φιλάκι και θα σου πω..
    
===========================
    Ο μπαμπάς προσπαθεί να πείσει το γιο του να φάει το αυγό που του έχει
ετοιμάσει:...
    - "Φάε παιδί μου το αυγό να γίνεις μεγάλος σαν τον μπαμπά!"
    - "Δεν θέλω", λέει ο μικρός.
    - "Φάτο αγόρι μου να γίνεις γέρος και δυνατός!"
    - "Δεν θέλω σου λέω", επιμένει ο μικρός.
    - "Φάτο καλέ μου να μεγαλώσει το πουλάκι σου!"
    Και η μαμά από μέσα:
    - "Γιώργο φάε εσύ το αυγό θα φτιάξω μπιφτέκια για το παιδί!"
    

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια