Ανακοίνωσε Πόποβιτς η ΑΕΚ!

Ο πρώην παίκτης του Λεβαδειακού, Ζντράφκο Πόποβιτς, υπέγραψε διετές συμβόλαιο με την ΑΕΚ η οποία έχει και δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη έναν.
Η ανακοίνωση της ΑΕΚ:

"Η ΑΕΚ ανακοινώνει....
τη συμφωνία της με τον Κροάτη επιθετικό Zdravko Popovic.

Ο ποδοσφαιριστής ( ημ. γέννησης 02/01/1983 ) υπέγραψε ιδιωτικό συμφωνητικό διάρκειας δύο χρόνων με δικαίωμα ανανέωσης από πλευράς ΑΕΚ για έναν ακόμη χρόνο."

Ο Ζντράφκο Πόποβιτς δήλωσε αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του: " Είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω από σήμερα στην ΑΕΚ, μια ομάδα με πολύ κόσμο και μεγάλη ιστορία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν και έτσι μου δίνεται η δυνατότητα να προσφέρω κι εγώ τις υπηρεσίες μου στη προσπάθεια για την επιστροφή της ΑΕΚ στην κατηγορία που πρέπει να είναι. Γνωρίζω ότι υπάρχουν απαιτήσεις από όλους και υπόσχομαι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια