Το προφητικό μήνυμα της 25χρονης αεροσυνοδού, λίγο πριν τη σκοτώσει ο σύντροφός της

"Από την πρώτη στιγμή που εξαφανίστηκε η Μόνικα, ήμουν σίγουρη ότι κάτι κακό της είχε κάνει αυτός", λεει η άδερφη της 25χρονης αεροσυνοδού που έπεσε νεκρή από τα χέρια του 20χρονου φίλου της στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος....
δεν μπόρεσε να αντέξει την απόφαση της να χωρίσουν...
Η άτυχη κοπέλα δυο μόλις μέρες, πριν πέσει νεκρή από τα χέρια του 20χρονου συντρόφου της Θάνου, ο οποίος και τη ζήλευε παθολογικά, είχε σχεδόν προφητεύσει το τραγικό της τέλος.

Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα RealNews, η 25χρονη αεροσυνοδός, τρομοκρατημένη από τις εκρήξεις οργής και ζήλιας του νεαρού επειδή του ζήτησε να χωρίσουν, έστειλε ένα μήνυμα στον πατέρα του δράστη στις 8 Αυγούστου, σε μια απελπισμένη προσπάθεια να τον συνετίσει.

Το μήνυμα έγραφε: "Παρακαλώ, κάντε κάτι με το γιο σας. Δεν με αφήνει σε ησυχία. Όπου κι αν πάω, είναι πίσω μου. Σας παρακαλώ μαζέψτε τον. Φοβάμαι!"

Δυο μέρες μετά, η άτυχη κοπέλα βρέθηκε νεκρή, πεταμένη σε ρυάκι της Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης, με τον ιατροδικαστή να κάνει λόγο για στραγγαλισμό, και τον 20χρονο να δηλώνει πως ήταν ατύχημα.. 

Τι λέει η αδερφή του θύματος
"Ο Θάνος δεν μπορούσε να δεχθεί τον χωρισμό τους. Την παρακολουθούσε συνεχώς. Είχε γίνει η σκιά της. Την έπνιγε. Αν τον είχα απέναντι μου, θα ήθελα να του κάνω ο,τι έκανε αυτός στη Μόνικα. Γιατί το βασάνισε το μωρό μου πριν πεθάνει. Ακόμα και στην ιατροδικαστική υπηρεσία, μας είπαν “δεν το άξιζε αυτό η κοπέλα”. Δεν μας άφησε ούτε το περιθώριο ν΄αγκαλιάσουμε το σώμα της. Μπήκε στο χώμα για το τίποτε", λέει η Λίντα, αδερφή της άτυχης αεροσυνοδού.

Η 25χρονη Μόνικα
Η 25χρονη Μόνικα

Και συνεχίζει: "Ο άνθρωπος αυτός δεν μπορούσε να δεχθεί πως η Μόνικα έπιασε δουλειά ως αεροσυνοδός. Τότε άρχισαν τα μεγάλα προβλήματα και η παθολογική ζήλια. Τη χτυπούσε συνεχώς. Της τραβούσε τα μαλλιά. Της έσβησε το προφίλ στο Facebook. Δεν την άφηνε να μιλά με κανέναν. Την είχε απομονώσει. Η αδερφή μου, σε κάποια από τις συζητήσεις μας, μου είπε: “Πάντα σήκωνε χέρι. Τώρα όμως, τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο. Δεν αντέχω άλλο".

Ήταν ήδη νεκρή...
"Όταν το πρωί της 10ης Αυγούστου η μητέρα μου ξύπνησε και διαπίστωσε ότι η Μόνικα δεν είχε έρθει σπίτι, ανησύχησε. Το προηγούμενο βράδυ είχε πει πως θα γυρίσει νωρίς από το εστιατόριο όπου εργαζόταν ως ταμίας γιατί στις 7 το πρωί είχε πτήση. Πανικόβλητοι οι γονείς μου, άρχισαν να καλούν στο κινητό της. Εκείνη ήταν ήδη νεκρή", καταλήγει η αδερφή της 25χρονης...
newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια