Λ. Γαβαλάς: Οι Dolce και Gabbana είναι με το σκάφος τους στη Μήλο και εγώ είμαι εδώ κατηγορούμενος στο εδώλιο".

Ο διάσημος μόδιστρος που έχει συλληφθεί για φοροδιαφυγή άφησε άφωνους τους δικαστές με τις ατάκες του. Τι ποινή πρότεινε η εισαγγελέας στην αγόρευσή της. 
Μετά από 14 μήνες στη φυλακή στη φυλακή ο Λάκης Γαβαλάς προσήλθε σήμερα μαζί με την αδελφή του Νότα ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Κακουργημάτων. Κατηγορούνται για μη καταβολη ΦΠΑ ύψους περίπου....
1,2 εκατομμυρίων ευρώ. 


ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΜΟΔΙΣΤΡΟΣ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΕΣ ΑΤΑΚΕΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsit o Λάκης Γαβαλάς είπε "πληρώνω το γεγονός ότι χάρη στο όνομά μου και την εργασία μου, πήρα μια αποθήκη και την έκανα κολοσσό. Δηλαδή τι θέλει το ελληνικό κράτος; Να σαπίσω στη φυλακή και να μην πάρει φράγκο; Αυτή τη στιγμή οι συνεργάτες μου Dolce και Gabbana είναι με το σκάφος τους στη Μήλο και εγώ είμαι εδώ κατηγορούμενος στο εδώλιο". 

Στο σημείο αυτό τον ρώτησε η εισαγγελέας "δηλαδή τι θέλετε κύριε Γαβαλά; Να πάτε και εσείς στη Μήλο;"

Απαντώντας ο κύριος Γαβαλάς είπε "το μόνο που θέλω είναι να αφεθώ ελεύθερος πληρώνοντας τις υποχρεώσεις μου. Διαθέτω όλη μου την περιουσία στο ελληνικό Δημόσιο η οποία υπερκαλύπτει τα χρέη μου και δεν μπορώ να κατανοήσω το λόγο για τον οποίο παραμένω 14 μήνες στη φυλακή, χωρίς να μπορώ να ξεχάσω την πρώτη μου νύχτα στο κελί με κακοποιά στοιχεία ούτε το γεγονός πως έβαλαν την αδελφή μου στο κελί με 5 οροθετικές". 


ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ - ΤΙ ΠΟΙΝΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΓΑΒΑΛΑ 
Η εισαγγελέας πρότεινε οι κατηγορούμενοι να κυρηχθούν ένοχοι για το αδίκημα της απάτης κατ΄εξακολούθηση σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου και να απορριφθεί το αίτημά τους για προσφορά της περιουσίας τους ως δείγμα καλής θέλησης  με το σκεπτικό οτι αυτό μπορούσαν να το κάνουν ανα πάσα στιγμή στο παρελθόν και δεν το έκαναν και με το σκεπτικό πως η περιουσία τους ειναι ήδη δημευμένη από το ελληνικό Δημόσιο. 

Η ποινή που πρότεινε η εισαγγελέας είναι φυλάκιση από 5 εως 20 έτη με αναγνώριση του πρότερου έντιμου βίου. 


ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΓΑΒΑΛΑ
Ο δικηγόρος του Λάκη Γαβαλά, Γιάννης Παγορόπουλος επιτέθηκε στην εισαγγελέα χαρακτηρίζοντας την εισήγησή της "μη νόμιμη", τονίζοντας πως δεν υπάρχει δόλος εκ μέρους του πελάτη του για απόκρυψη του ΦΠΑ. Ειπε επίσης οτι η προσφορά της περιουσίας του είναι μια πρόταση ειλικρινής από μέρους του κυρίου Γαβαλά. 

Οπως χαρακτηριστικά είπε ο κύριος Παγορόπουλος "δεν πρέπει να καταδικάσετε με επικοινωνιακή λογική. Γιατί ο Γαβαλάς είναι μέσα; Προκάλεσε με τον τρόπο ζωής του; Ο κύριος Γαβαλάς παραδέχθηκε πως είναι ένοχος και δέχεται να πληρώσει. Σας παρακαλώ κύριε πρόεδρε να βοηθήσετε να κάνει ένα νέο ξεκίνημα". 

Σε λίγη ώρα αναμένεται η απόφαση του Δικαστηρίου. 
newsit.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια