Ο Τριτσώνης μίλησε με τον Μπριάκο και μετά διέκοψε τον αγώνα ! Διαβάστε όλη την συνομιλία !!!


Αυτός που καταδίκασε την ΑΕΚ ο διαιτητής Τριτσώνης, στην διακοπή του αγώνα μίλησε με τον Μπριάκο, όπως αποκάλυψε η εκπομπή Δίκη στον ΣΚΑΙ με τον Κ. Θωμαίδη. Φυσικά απαγορεύεται οι διαιτητές να έχουν τηλέφωνο ανοιχτό μέχρι να φύγουν από το γήπεδο και βέβαια δεν πρέπει να μιλούν με κανέναν.
Ο Μπριάκος από την άλλη είναι ύποπτος....
για παράνομους ορισμούς διαιτητών και σύντομα θα διωχθεί.
Αν ρωτήσουν τον σφαγέα της ΑΕΚ άραγε, τι, θα πει ότι έλεγε, με το Μπριάκο την ώρα της διακοπής; Μήπως κλείνανε ραντεβού να πάνε για καφέ η για φαγητό ; ή μήπως μίλαγαν για γκόμενες ;


Ο παρακάτω διάλογος είναι φανταστικός.

Σε κάποιο γήπεδο της Αττικής πριν λίγο καιρό κάποιος αγώνας διακόπηκε προσωρινά γιατί μπήκαν φίλαθλοι στον αγωνιστικό χώρο. Έχουν περάσει ήδη 80 λεπτά.

Αποδυτήρια διαιτητών 10.05 μ.μ.

Χτυπάει το τηλ του διαιτητή που κανονικά θα έπρεπε να είναι κλειστό, αλλά από τις 9 μιλάει με διαφόρους στο τηλ.
στην άλλη άκρη είναι παράγοντας διαιτησίας και φίλος του πρώτου.

Τ. Ναι ;

Μ. Έλα αγόρι μου ο Μπ. είμαι

Τ. Καλησπέρα τι κάνεις ;

Μ. Τι γίνετε με το παιχνίδι ρε; τι μαθαίνω ;

Τ. Έχω διακόψει προσωρινά και σε λίγο θα συνεχίσουμε.

Μ. Είσαι τρελός; Με πήρε ο αρχηγός και μου είπε να διακόψεις τώρα ! Τώρα αμέσως! Είναι εντολή !

Τ. Μα πως ; Δεν μπορώ γιατί τους είπα ότι θα συνεχίσουμε.

Μ. Ρε δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω ; Θα έχεις μπλεξίματα με τον μεγάλο ! Θα σε γα....σει

Τ. Καλά θα δω.

Μ. Ρε πρόσεξε τι σου είπα, υπάρχει εντολή να διακοπεί, από τον μεγάλο, από τον αρχηγό και βέβαια από τον GAY. Μου είπαν ότι μετά θα σε βάλουν να σφυρίξεις και τελικό και θα πας και Ευρώπη. Καταλαβαίνεις ρε ; Φτιάχνεις μεγάλη καριέρα!

Τ. Εντάξει πες τους ότι το διακόπτω τώρα. Κοίτα να βρεθούμε καμιά μέρα να τα "πούμε".

Μ. Μπράβο παλικάρι μου διέκοψε το  τώρα γιατί αυτοί πρέπει να φύγουν από τη μέση. Ο Αρχηγός είπε θα τους διαλύσει τελείως, θέλει να πέσουν και τώρα είναι μοναδική ευκαιρία.

Τ. Χα χα χα καρφί δεν μου καίγεται ούτε και εγώ τους γουστάρω.

Μ. Όπως είπαμε αγόρι μου και να μείνεις ήσυχος για το "μπαμπάκι", θα πάνε στο νούμερο που μου έχεις δώσει από τον προηγούμενο αγώνα.

Τ. Ευχαριστώ τα χαιρετίσματα μου στον Αρχηγό.

Μετά πέντε λεπτά από το τηλεφώνημα διέκοψε οριστικά τον αγώνα αφού οι μεγάλοι για να είναι σίγουροι ότι θα το διακόψει τον πήραν πάλι τηλ και του το θύμισαν με πιο άγριο τρόπο!
Φυσικά ο τύπος δεν είχε κανένα πρόβλημα να καταδικάσει μια ομάδα και μάλιστα όταν κάποιος τον ρώτησε είπε στα παπα..ια μου, Εγώ φτιάχνω καριέρα!

Βέβαια το σενάριο όπως είπα είναι φανταστικό, αλλά θα μπορούσε να είναι αληθινό;
                      Εσείς τι λέτε ;











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια