Ο Θρασύτατος μικρός ληστής και τρομοκράτης λέει: "Είμαι αιχμάλωτος πολέμου"

Με περισσό θράσος ο μικρός δηλώνει ότι είναι αιχμάλωτος πολέμου και σύντομα θα κάνει λέει και πολιτική δήλωση ! 
Την δήλωση προφανώς θα περιμένουμε να του την δώσουν γιατί δεν νομίζω πως ο ίδιος έχει άποψη για επαναστάσεις πόλεων.
Ένας κοινός κακομαθημένος κλεφτάκος είναι και τίποτα παραπάνω και έτσι πρέπει να δικαστεί....

Αιχμάλωτος πολέμου δηλώνει μέσω του δικηγόρου του ο Νίκος Ρωμανός, ένα εκ των συλληφθέντων για την διπλή ληστεία στο Βελβενδό Κοζάνης.
«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου» δήλωσε ο 20χρονος κατηγορούμενος για τη ληστεία στην Κοζάνη και συμμετοχή στους «Πυρήνες» μέσω του δικηγόρου του, Φραγκίσκο Ραγκούση.

Η δήλωσή του κοινοποιήθηκε στα ΜΜΕ από τον κ. Ραγκούση, την ώρα που ο 20χρονος μεταφέρεται στον ειδικό Εφέτη ανακριτή που χειρίζεται την υπόθεση της «Συνομωσίας των Πυρήνων της Φωτιάς». 

ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. Επιθυμώ η κακοποίηση μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια