Ο Λάκης μιλά μέσα από τη φυλακή !


Εννιά μήνες βρίσκεται στην έκτη πτέρυγα του Κορυδαλλού ο Λάκης Γαβαλάς και μίλησε στον Σταύρο Θεοδωράκη και "Τα Νέα" για τη ζωή στη φυλακή και τη διαβίωσή του. «Άκουσα κάποιους να λένε ότι δεν είμαι αρκετά καταδικασμένος γιατί τρώμε χαβιάρια και σολομούς στην έκτη πτέρυγα. Το χαβιάρι εγώ το απεχθάνομαι γιατί παχαίνει»....


Για το κελί του που μοιράζεται με τον Σαχπαζίδη και τον Λαυρεντιάδη είπε: «Σήμερα είμαι εγώ, ένα παιδί για κλοπές, ο Σαχπαζίδης και ο Λαυρεντιάδης που ήρθε τώρα, ο οποίος είναι και άρρωστος. Στοιβαγμένοι είμαστε». 

Πατήστε πάνω στην φωτογραφία για να διαβάσετε όλη τη συνέντευξη 


Για το γεύμα αποκάλυψε ότι θα έτρωγε φακές, καρότα και πατάτες βραστές, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να παραγγείλει απ' έξω: «Τι να φάνε οι ηλικιωμένοι άνθρωποι απ' έξω; Στον Τσοχατζόπουλο π.χ. τι να του φέρουν απέξω; Κοκορέτσια και τέτοια; Αυτός πρέπει να φάει την κρεμούλα του κι εγώ το ίδιο».

Όσο για το πώς περνάει το βράδυ όταν κλείνει η πόρτα του κελιού; «Εγώ δεν συζητάω με κανέναν, κατ’ αρχάς δεν έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα, χωρίς να είναι σνομπίστικο, βάζω ακουστικά και βλέπω Σουλεϊμάν».
real.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια