Ζαμπούνης: "Κινδύνεψα να πεθάνω από την υπερβολική χρήση κοκαΐνης"


zampoynhsΑποκαλύψεις που συγκλονίζουν φιλοξενεί στην αυτοβιογραφία του, "Ιστορίες ενός Παιδήλικα", ο Χρήστος Ζαμπούνης. Τι γράφει στο σχετικό κεφάλαιο για την εξάρτησή του από τα ναρκωτικά, όπως το δημοσιεύει η Espresso.

Στο κεφάλαιο 'Αμάρτησα για το Παιδί μου', ο Χρήστος Ζαμπούνης φανερώνει μια....
πτυχή του εαυτού του που δεν γνώριζαν τα ευρύτερα πλήθη. Την εξάρτησή του από τα ναρκωτικά και συγκεκριμένα την κοκαΐνη.

Αναλυτικά, ο Χρήστος Ζαμπούνης αναφέρει:

"Πρωτοείδα κοκαΐνη σε ηλικία δεκαοκτώ ετών. Κάτι γνωστοί με κάλεσαν στο σπίτι ενός άλλου γνωστού και πάλι, έκανε την εμφάνισή του ένας ασημένιος δίσκος με μικρούς λόφους λευκής σκόνης. 'Θέλεις να δοκιμάσεις;', με ρώτησε ευγενικά ο οικοδεσπότης.

'Όχι, ευχαριστώ', απήντησα δίχως ίχνος αμηχανίας.
Η αντίσταση κράτησε δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, με ένα μικρό διάλειμμα στον στρατό, όταν στον θάλαμο της 139 ΑΚ-ΜΜΟ έφτασε ένας μεγαλοκαλλιεργητής χασίς του όρους Παγγαίου.

Εκεί πρωτομαστούρωσα από την παθητική εισπνοή. Και ύστερα 'οι μικροί μου φίλοι' ανέλαβαν μετά κόπων και βασάνων να μου μάθουν την κανονική εισπνοή, διότι δεν ήξερα να καπνίζω και να ρουφάω μέσα καπνό.

Το πραγματικό οχυρό έπεσε μετά τον βίαιο χωρισμό από τη μητέρα της κόρης μου και την εξαφάνισή τους προς άγνωστη κατεύθυνση. Το έδαφος ήταν πρόσφορο. Ήμουν μόνος, ήμουν σε συναισθηματικό αδιέξοδο από μια νέα πραγματικότητα, διότι δεν μπορούσα να διορθώσω την παλαιά. Στην αρχή ξεκίνησα δειλά -κάτι τσιγαριλίκια με παρέα- και στη συνέχεια έγινα πλήρως εξαρτημένος από τη «λευκή θεά», την κοκαΐνη...

Το πραγματικό οχυρό έπεσε μετά τον βίαιο χωρισμό από τη μητέρα της κόρης μου και την εξαφάνισή τους προς άγνωστη κατεύθυνση.

Ένα Σαββατοκύριακο ταξίδεψα στην Αθήνα κι έκανα αυτό που οι Αγγλοσάξονες ονομάζουν 'drug party': κλείστηκα στο σπίτι μου και κατανάλωσα, ο αθεόφοβος, δεκαπέντε γραμμάρια μόνος! Πήγα να πεθάνω. Ο κύριος λόγος όμως της απεμπλοκής μου από τα ναρκωτικά ήταν ότι ξαναβρήκα την κόρη μου", εξομολογείται ο Χρήστος Ζαμπούνης.

Στα υπόλοιπα κεφάλαια του βιβλίου, ο συγγραφέας αναλύει όλες τις πτυχές του εαυτού του, από την μεγάλη του αγάπη για τον ΠΑΟΚ μέχρι τους έρωτες της ζωής του, αλλά και την ενασχόλησή του με την τηλεόραση και τα περιοδικά.
spirospero.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια