Π.Τατσόπουλος: “Έχω πηδήξει τη μισή Αθήνα και αυτοί της Χρ.Αυγής συνεχίζουν να με αποκαλούν αδερφή”

Καταντάει γελοίο το θέμα με Τατσόπουλο και Χρυσή Αυγή να ανταλλάσσουν μηνύματα ποιος πηδάει περισσότερο.
Ο μεν Τατσόπουλος που προσωπικά τον θεωρώ κόπανο, μας είπε ότι έχει πηδήξει την μισή Αθήνα, (μάλλον η άλλη μισή πήδηξε εσένα) και από την....
άλλη οι χρυσαυγίτες και οι φωτογραφίες ορισμένων στελεχών τους με όμορφες κυρίες.

Είναι εντελώς γελοίο να ασχοληθείς και με τους δύο, το μόνο που έχω να πω είναι τι γράφτηκε στο διαδίκτυο για την δήλωση Τατσόπουλου.
Δείτε....


"Δώστε τη λίστα Τατσόπουλου"

"Φοβάμαι μην είμαι παιδί του Τατσόπουλου"

"Τοίχο τοίχο γιατί έρχεται ο Τατσόπουλος. Έχει κάτι χρωστούμενα στην άλλη μισή Αθήνα μαθαίνω"

"είναι κεφάτη γυρίζει απ΄του Τατσοπουλου"

- Ο Τατσόπουλος θα αρχίσει συντόμως και περιοδείες στην επαρχία για να μην αφήσει καμία παραπονεμένη

- Μόλις μου είπε η μάνα ότι ο Τατσόπουλος ειναι πατέρας μου.

- Ρε αυτός ο Τατσόπουλος ειναι καλός; - Ναι ρε! Γ@μ@ει!

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΗΣ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ...




Ο ίδιος ο βουλευτής στον λογαριασμό του στο facebook έγραψε απαντώντας στα δεκάδες σχόλια που δέχθηκε: «Σιγά τη μεγαλόπολη» ενώ σε άλλο του σχόλιο αναφέρει «βαράτε, βαράτε υποκριτές του κώλου»...


  

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια