Επιτέλους , σπάω τις «αλυσίδες» μου…!!!


Από την ώρα που αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε τον κόσμο, γινόμαστε μέρος του συστήματος… ενός συστήματος που θέλει συνεχώς να  συγκρίνει, και να δίνει αγάπη με αντάλλαγμα!
Γονείς: Θα σε αγαπώ αν μου φέρεις καλό βαθμό.
Θα σου πάρω ποδήλατο αν είσαι καλό παιδί.
Ο ξάδερφóς σου πέρασε στο Πανεπιστήμιο , εσύ τίποτα .

Αγχώνομαι , Καταπιέζομαι, Ζηλεύω, Φοβάμαι, μην τυχόν
....
και δεν ικανοποιήσω τους άλλους, γιατί μετά ; πως θα με αγαπήσουν; Αγάπη με αντάλλαγμα;

Αρχίζω να σκέφτομαι και να νιώθω ένα άλλος, να είμαι ένας άλλος.. γιατί αυτό που είμαι δεν το θέλει κανείς όπως είναι.. Αρχίζει μια πάλη μέσα μου, γιατί αυτός ο  ρόλος που με βάζουν να παίζω δεν είμαι εγώ.
Δημιουργείται ένας ανταγωνισμός, με τους φίλους μου, με τους συμμαθητές μου, ακόμη και μέσα στην σχέση μου. Αρχίζω να ζηλεύω όταν επιτυγχάνουν οι άλλοι, θλίβομαι όταν αποτυγχάνω, μισώ τον εαυτό μου γιατί δεν τα καταφέρνω.
Γιατί νιώθω έτσι;
Τι δεν με αφήνει να βιώσω την αληθινή φιλία, την χαρά, την αληθινή αγάπη;
Γιατί με  μπολιάζουν με όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις και με κάνουν να παράγω τόσο αρνητικά συναισθήματα και πράξεις;
Μα τόσο καλά είναι δομημένα όλα,  για να μην νιώσω την αλήθεια των πραγματικών  συναισθημάτων μου; Δεν θέλω να νιώθω άλλο εγκλωβισμένος..
Αυτές οι «αλυσίδες» με κρατούν τόσο καθηλωμένο
Και αν είναι να τα αλλάξω όλα αυτά; από πού να ξεκινήσω; Μήπως από τις σκέψεις μου;
Γιατί δεν μου είπαν ότι το μυστικό βρίσκεται μέσα μου;
Πως,  με την ίδια ευκολία που κάνω τις αρνητικές σκέψεις , να μην μπορώ να κάνω και τις θετικές;
Αφού θέλω να νιώσω ελεύθερος!!
Να μη περιμένω να με αγαπήσουν οι άλλοι πρώτα, ΝΑ αγαπήσω εγώ πρώτα τον εαυτό μου, Να με στηρίζω, Να με ενθαρρύνω , Να αγαπώ τις επιλογές μου, Να Μη με ακυρώνω..
Κάνω χώρο στην καρδιά μου , στην ψυχή μου και με βάζω στην θέση που μου αξίζει! Μπαίνω στην δράση!! Με μια απλή αλλαγή θέσης.
Αλλάζοντας  μόνο τις αρνητικές  μου σκέψεις, με θετικές!!

Πετάω τα μαύρα κουτιά του θυμού , της ζήλειας, του μίσους, και του φόβου με τα ωραία περιτυλίγματα και βάζω στην θέση τους αγάπη , περικάλυψη και  σεβασμό στην ύπαρξή μου !
Αρχίζω και έλκω στην ζωή μου θετικότητα, σεβασμό, αγάπη..!!
Τώρα με αντιλαμβάνομαι καλύτερα!!
Μάλλον αυτή είναι η λύση …το νιώθω!!
Τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο …..
Ήδη έχω αρχίσει και νιώθω ελεύθερος…

Βεντούρη Αικατερίνη

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. κυρια αικατερινη βεντουρη, ακρως θεραπευτικες οι δονησεις σας!... την αγαπη μας. Χ.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν αγαπήσουμε πρώτα τον εαυτό μας θα μπορέσουμε να αγαπήσουμε και τους άλλους.
    Πραγματικά το άρθρο σας είναι υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.