Σύμφωνα με την φετινή έρευνα της Boston Consulting Group (B.C.G.) με τίτλο «Η ψυχολογία των καταναλωτών στην Ευρώπη της οικονομικής ύφεσης», που πραγματοποιήθηκε σε 16 χώρες τον Μάρτιο και τον....
Απρίλιο του 2012, στην Ελλάδα μόνο το 36% των καταναλωτών είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα προκειμένου να αγοράσει ένα εγχώριο προϊόν από ένα φθηνότερο εισαγόμενο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ιταλία είναι 63%!!! Εδώ ισχύει το αρχαίο ρητό «συν Αθηνά και χείρα κίνει». Στο χέρι μας είναι να στηρίξουμε οι Έλληνες καταναλωτές τις ελληνικές παραγωγικές δυνάμεις, που δημιουργούν θέσεις εργασίας και πλούτο.
Απρίλιο του 2012, στην Ελλάδα μόνο το 36% των καταναλωτών είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα προκειμένου να αγοράσει ένα εγχώριο προϊόν από ένα φθηνότερο εισαγόμενο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ιταλία είναι 63%!!! Εδώ ισχύει το αρχαίο ρητό «συν Αθηνά και χείρα κίνει». Στο χέρι μας είναι να στηρίξουμε οι Έλληνες καταναλωτές τις ελληνικές παραγωγικές δυνάμεις, που δημιουργούν θέσεις εργασίας και πλούτο.
0 Σχόλια
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.