Νικήτας Κακλαμάνης: Συκοφαντία και σκευωρία σε βάρος μου





Με επιστολή του ο Νικήτας Κακλαμάνης στον υφυπουργό Οικονομικών, Γ. Μαυραγάνι, με την οποία απαιτεί και δε ζητά, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «ταχύτατα πλήρη και σε βάθος έλεγχο, καθώς μόνο έτσι μπορεί να αποκαλυφθεί το μέγεθος της συκοφαντίας και της σκευωρίας σε βάρος μου»

«Με αφορμή τη χθεσινή δημοσίευση του καταλόγου των προσώπων που ελέγχονται από το ΣΔΟΕ, ως πρώτη κίνηση, δημοσιοποιώ την επιστολή μου προς τον αρμόδιο Υφυπουργό Οικονομικών, κ. Γεώργιο Μαυραγάνη. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο περιττεύει».


Αναλυτικά το κείμενο της επιστολής του Νικήτα  Κακλαμάνη στον Υφυπουργό Οικονομικών:


«                                                                                                  Αθήνα, 28 Σεπτεμβρίου 2012

κ. Γεώργιο Μαυραγάνη
Υφυπουργό Οικονομικών


Αγαπητέ κύριε Υφυπουργέ,

Στον κατάλογο των προσώπων που ελέγχονται από το ΣΔΟΕ -το οποίο πλέον υπάγεται στην αρμοδιότητα σας- αναφέρεται και το όνομα μου, ύστερα από ανώνυμες και παντελώς αστήρικτες καταγγελίες, αφού, εκτός των άλλων, οι καταγγέλλοντες πολίτες (;) προφανώς αγνοούν ότι ο Ραδιοφωνικός Σταθμός 9,84 διοικείται από πρόεδρο και Διοικητικό Συμβούλιο διαπαραταξιακό. Ο εκάστοτε δήμαρχος ουδεμία σχέση έχει με την οικονομική διαχείριση του σταθμού.

Διευκρινίζω ότι όχι μόνο δεν έχω καμία αντίρρηση πλήρους ελέγχου των καταγγελιών, αλλά απαιτώ -το τονίζω, δεν ζητώ, απαιτώ- ταχύτατα πλήρη και σε βάθος έλεγχο, καθώς μόνο έτσι μπορεί να αποκαλυφθεί το μέγεθος της συκοφαντίας και της σκευωρίας σε βάρος μου.
Περαιτέρω, όμως, σας ζητώ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας πλέον, να με πληροφορήσετε ποιος και γιατί έδωσε στη δημοσιότητα έναν κατάλογο, ο οποίος αφορά έρευνες που είτε δεν έχουν ολοκληρωθεί είτε -όπως στην περίπτωση μου- δεν έχουν καν αρχίσει, εκτός κι αν με ενημερώσετε ότι τέτοιου είδους «λίστα» δεν υπάρχει στην εποπτευόμενη από εσάς υπηρεσία (ΣΔΟΕ) και κατασκευάστηκε κάπου αλλού…

Σας πληροφορώ ότι τα στοιχεία που θα μου κοινοποιήσετε θα τα χρησιμοποιήσω για να στραφώ κατά παντός υπευθύνου, δια της αστικής και ποινικής οδού, ώστε να αποκατασταθεί η νομιμότητα και να κατοχυρωθεί η προστασία της προσωπικότητας μου.


Κύριε Υφυπουργέ,

Ελπίζω ότι η έγγραφη απάντηση σας, θα φθάσει το αργότερο μέχρι την Δευτέρα (01/10/2012), προκειμένου, σε περίπτωση μη απάντησή σας, να προλάβω την κοινοβουλευτική προθεσμία κατάθεσης επίκαιρης ερώτησης (Τετάρτη 03/10/12), κάτι που όπως είναι φυσικό και θα πράξω.


                                                                    ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ»


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια