Αισχρή επίθεση Μειμαράκη σε Παυλόπουλο.

Άθλια επίθεση Μειμαράκη στον Προκόπη Παυλόπουλο σήμερα στην Βουλή.
Μεϊμαράκης σε Παυλόπουλο: Αντί να γλύφεις του Χατζηνικολάου, έλα να γλύψεις τον δικό μου είναι πιο ωραίοςΈχει χάσει την μπάλα ο Βαγγέλης και επιτίθεται σε όποιον δεν πάει με τα νερά του με χυδαίες εκφράσεις που αρμόζουν σε ανθρώπους του υποκόσμου.
Δηλαδή ρε Βαγγέλη για να καταλάβουμε κι εμείς, μιλώντας έτσι γίνεσαι μάγκας ; Γιατί εγώ δεν σε κόβω για μάγκα , πιο πολύ μου κάνεις για τζάμπα μάγκας.

Όπως λέει το newsit, δεν πίστευαν στ' αυτιά τους οι βουλευτές που βρέθηκαν στα ορεινά έδρανα της Βουλής κατά την διάρκεια ονομαστικής ψηφοφορίας για άρσεις ασυλίας συναδέλφων τους.
Όλα έγιναν με αφορμή όσα είχε πει νωρίτερα ο Προκόπης Παυλόπουλος στην ραδιοφωνική εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου για την υπόθεση στην οποία έχει ακουστεί το όνομα του Προέδρου της Βουλής.

Έτσι, ποιός είδε τον κ. Μεϊμαράκη και δεν τον φοβηθηκε. Σύμφωνα με τους παριστάμενους ακούστηκε να λέει στον κ. Παυλόπουλο:  

"Προκόπη σε άκουσα το πρωί που βγήκες να γλείψεις τον Χατζηνικολάου, πήγες να του γλείψεις τον π...ο. Αμα θες έλα να γλείψεις τον δικό μου που είναι πιο ωραίος".

Ο κ. Παυλόπουλος έμεινε άφωνος στο άκουσμα των λέξεων που έβγαιναν από το στόμα του Προέδρου της Βουλής.

Όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους ο κ. Παυλόπουλος έδωσε την δική του εκδοχή που είναι πιο... κόσμια.

ΕΥ. ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί και έγλειφες τον Χατζηνικολάου;

ΠΡ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;

ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για τον εκρηκτικό χαρακτήρα μου;

ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό κατάλαβες;

ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντι μου.

ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δε με αφορά.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια