Μανώλη Καψή, μου ανακατεύεις το στομάχι...

Επίθεση της Χαρούλας κατά του δημοσιογράφου...
Έξαλλη έγινε η τραγουδίστρια Χάρις Αλεξίου με το σχόλιο του Μανώλη Καψή στο twiiter στο οποίο γράφει: «αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τύπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν...

πλήρωσαν ποτέ φόρο.. είναι οι πιο σιχαμένοι».

Kαι η τραγουδίστρια μέσω facebook απαντά:

«Μανώλη Καψή,

Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του.

Γιατί ; είπα.
Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου;

Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ότι συμβαίνει»

Δείτε χαρακτηριστικά τι έγραψε ο δημοσιογράφος:

-αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τυπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πληρωσαν ποτε φόρο.. ειναι οι πιό σιχαμένοι

-γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο; γιατί κάτι τσόλια σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πληρωσαν ποτε φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση

-οταν η Χαρούλα έλεγε να φύγει η χούντα.. το ΣΔΟΕ εννοούσε;

-οσοι έχετε παλιά ρούχα τα μαζευουμε στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής για να τα δώσουμε στην Γαλάνη και τον Κότσιρα που υποφέρουν…





axortagos.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια