Δείτε τις ακραίες απόψεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που σοκάρουν


Δεν έχει εισαχθεί τίτλοςΔείτε τις ακραίες απόψεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που σοκάρουν.



Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Νάσος Θεοδωρίδης: δεν αναγνωρίζει την Ποντιακή Γενοκτονία.


Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Βένιος Αγγελόπουλος, «Πριν από εννέα χρόνια είχα πάει μάρτυρας υπεράσπισης του Αλέκου Γιωτόπουλου στη δίκη της 17 Νοέμβρη. Αυτό μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου και το αίσθημά μου περί δικαιοσύνη: Δηλώνω ότι δεν έχω μετανιώσει στο παραμικρό για τη στάση μου αυτή».


Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Δημοσθένης Παπαδάτο: υποστηρίζει ότι απαιτείται βία στο δρόμο προς το σοσιαλισμό.


Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Νάσος Θεοδωρίδης: κατά του ΌΧΙ της 28ης Οκτωβρίου 1940.


Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννης Μηλιός: κοινοποίησε στη σελίδα του στο facebook αφίσα Μαοϊκού Κομμουνιστή που ποδοπατά τον Ιησού Χριστό.


Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Ρένα Δούρου: αναφέρεται στο ψήφισμα των Κορυσχάδων του 1944, χρησιμοποιώντας εντελώς άστοχα τις ιστορικές αναλογίες της εποχής με τις σημερινές.


Τέλος, ο περίφημος Ιφικράτης Αμυράς: ετοιμάζει ανταρτοπόλεμο.
parapolitika.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια