Καταγγέλουμε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια.

 Θέλω να καταγγείλω όλα τα τηλεοπτικά κανάλια γιατί παίζουν ''βρώμικο'' παιχνίδι με τον Σύριζα....
Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι κάθε φορά που καλούν κάποιον εκπρόσωπο από τον Σύριζα είτε τον.... ψεκάζουν με κάποιου είδους χημικά η τους βάζουν κάτι μέσα στο νερό η στον καφέ που τους σερβίρουν, διαφορετικά δεν εξηγείτε η συμπεριφορά τους.

Στην εκπομπή ''Αυτοψία'' του Αντώνη Σρόιτερ καλεσμένος ο Στρατούλης απαντά σε ερώτηση του Μιχελάκη για τα μέλη του Σύριζα που πήγαν ως μάρτυρες υπεράσπισης στην δίκη της 17 Νοέμβρη:

Στρατούλης: ''πήγαν ως μάρτυρες''
Μιχελάκης: ''Κύριε Στρατούλη έχουν δηλώσει ότι πήγαν ως μάρτυρες υπεράσπισης''
Στρατούλης: ''Κάθε κατηγορούμενος δικαιούται να έχει μάρτυρες υπεράσπισης''
Μιχελάκης: ''Δηλαδή ήταν μάρτυρες υπεράσπισης;''
Στρατούλης: '' Σας είπα πήγαν σαν μάρτυρες γιατί κάθε κατηγορούμενος δικαιούται να έχει υπεράσπιση βάση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων''. 

Τώρα πείτε μου αυτές οι απαντήσεις είναι νορμάλ ; 
Ρε γίγαντα Στρατούλη για πες μας πέρναγαν απέξω και μπήκαν μέσα στα δικαστήρια και είπαν δεν πάμε υπεράσπιση στον Κουφοντίνα ; 
Δηλαδή αν αύριο πάρω ένα όπλο και καθαρίσω 10 άτομα θα έρθεις μάρτυρας υπεράσπισης μου κ. Στρατούλη ; 
Πάντως εγώ δεν έχω ξαναδεί σε δίκη να πηγαίνουν άνθρωποι του Σύριζα σαν μάρτυρες υπεράσπισης. 
Εκτός από κάτι αναρχο αριστερούς πουθενά αλλού.

Αυτό συμβαίνει σε όλα τα κανάλια που βγαίνουν άνθρωποι του Σύριζα και όταν έρχεται η ώρα να μιλήσουν λένε ''άλλα γιάλλα της Παρασκευής το γάλα''.

Γιαυτό λέω και το φωνάζω ότι κάτι τους κάνουν πριν βγουν στην τηλεόραση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια