Ψηφίζω Τσίπρα

Είμαι συνειδητοποιημένος κεντρώος άνθρωπος και θα ψηφίσω Τσίπρα.

Να συστηθώ: Είμαι Έλληνας, ιδιοκτήτης και επιχειρηματίας και στις 17/6 θα ψηφίσω Τσίπρα. Να φέρει επιτέλους τον σοσιαλισμό, όπως έκανε και το 81 ο Ανδρέας. Θα διαπραγματευτεί τους όρους του μνημονίου, θα βρει λεφτά να τα ρίξει στην αγορά να λιγδώσει 
το εντεράκι του κόσμου να πάψει....

επιτέλους να ασχολείται ο Λαός με την πολιτική. Παραξύπνησε ο λαός και πρέπει ξανά να τον κοιμίσουμε. Και τι καλύτερο από το να τον ταΐσουμε.


Να έχει ο κόσμος. Αυτό είναι το σωστό. Να πηγαίνει στη Μύκονο και να διαβάζει Down Town, αντί να τρέχει στο Σύνταγμα και να σκαλίζει τις βαρετές εφημερίδες. Και να μην τους ξεσηκώνουν οι συνδικαλιστές με τα δίκαια αιτήματά τους. Τώρα ζητάμε όλοι ικανοποίηση όλων των αιτημάτων! Δεκτά. Μην απεργείτε.

Να κάθονται ευχαρίστως κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά όχι να απολυθούν κιόλας οι άνθρωποι! Αίσχος! Οι δουλείες θα γίνονται. Θα πηγαίνω εγώ να παίρνω τα δημόσια έργα που πρέπει να γίνουν για την εταιρία μου. Αλλά όχι να χάσουν οι δημόσιοι τον μισθό τους! Μετά πώς θα ψωνίσουν κι αυτοί από το μαγαζί μου;

Πώς; Φόροι για την κάλυψη των κρατικών δαπανών; Αστεία πράγματα. Οι μισθοί, αστεία ποσά, που έτσι κι αλλιώς πάλι στην αγορά πέφτουν. Τα υποβρύχια είναι που κοστίζουν και οι γάμοι στα Παρίσια. Κι αν στο δημόσιο δουλεύουν 2-3 σε μια θέση και μου λείπει εμένα υπάλληλος στον ιδιωτικό τομέα, προσλαμβάνω ξένο, ή κανένα σαΐνι που θέλει να δουλέψει να κερδίσει πιο πολλά.

Τι; Κρατικοποίηση; Θα έρθει δηλαδή το κράτος να εγγυηθεί για την επιχείρησή μου; Μακάρι Παναγία μου! Γιατί με την κρίση κανείς δεν με πληρώνει και χρωστάω σε όλους τους προμηθευτές. Κουράστηκα να δουλεύω εγώ. Ας έρθει το κράτος να μανατζάρει τις επιχειρήσεις που βουλιάζουν. Αλλά... σε αυτό δεν ελπίζω. Με τι μηχανισμό να κάνει μάνατζμεντ; Με τα υπουργεία; Πολύ φοβάμαι ότι θα με παρακαλάει σχεδόν να μου χαρίσει και καμιά δημόσια επιχείρηση. Να μου την φορτώσει, του δόλιου κεφαλαιοκράτη. Άσε που το Ευρωπαϊκό δίκαιο απαγορεύει τις κρατικοποιήσεις... αλλά σιγά μωρέ. Η Ευρώπη... ψιλά γράμματα.

Κομμουνιστική απειλή; Βόρεια Κορέα; Πραξικόπημα δηλαδή. Αυτά, φίλε μου ποιος σου τα λέει; Οι συνιστώσες τα λένε αυτά. Όχι ο Αλέξης. Χαζός είναι νέος άνθρωπος, ξύπνιος, πατέρας ενός παιδιού κι ενός ακόμα που έρχεται να κάνει τίποτα τέτοιο να τρέχει πανικόβλητος μετά για να φορτώσει την φαμίλια σε κανά ελικόπτερο? Άσε που μετά τι θα τρώει κι αυτός κι οι γύρω του αν φύγουν από τα υπουργεία και κοπούν οι μίζες.

Μην Τσιμπάς. Στο παιχνίδι Δεξιά ή Αριστερά μην συμμετέχεις. Να πολωθεί η κοινωνία ενώ αυτοί είναι συνεννοημένοι και θέλουν όλοι εκλογές?

1. Ο Αλέξης θέλει τη πρωτιά να αντικαταστήσει το ΠΑΣΟΚ και τις πρακτικές του

2. Ο Αντώνης να διορθώσει-νομίζει- την ξεφτίλα του 18%

3. Ο Βαγγέλης ούτως η άλλως το μαγαζί το κλείνει, πάει για επανίδρυση το περίπτερο σε άλλη γειτονιά. Γιατί να υποστεί κι άλλη κυβερνητική φθορά λίγο πριν το τέλος?

4. Ο Φώτης για να αποφύγει το πολιτικό κόστος. Δεξιά θα τον πουν προδότη. Αριστερά παλιοκουμμουνιστή.

5. Η Αλέκα θέλει εκλογές, το δήλωσε. Γιατί νομίζει ότι τον Αλέξη τον περάσαμε για Στάλιν και μας άρεσε.

6. Ο Καμμένος πάλι προκειμένου να αφήσει την ουρά του απέξω μέχρι και τους ισολογισμούς από το χτίσιμο της Ακρόπολης θα ζητήσει. Χωρίς προγραμματάκι για την παιδεία και άλλα πολυτελή αγαθά δεν είναι και έτοιμος, κατάλαβες; Έχει βρει ένα κοινό που δεν έχει λεφτά ή τα έχει στο εξωτερικό. Το οποίο κοινό όμως δεν θέλει και να αφήσει τον Αλέξη να αναγνωρίσει το όνομα Μακεδονία.

7. Κι ο Μιχαλολιάκος το παίζει αντισυστημικός. Άλλο που τον ψήφισε όλη η αστυνομία.

Γι αυτό σου λέω. Στις εκλογές όλοι Αλέξη. Όπως λέμε Ανδρέας. Άντε, να νικήσει ο λαός να γυρίσουμε όλοι σπίτια μας.

Το πολύ-πολύ να μην τα καταφέρει τελικά ο Αλέξης να επιβληθεί στις συνιστώσες του και να πέσει, να τον ρίξουν. Ε, τότε θα ξαναπάμε σε εκλογές και θα δω τι θα ψηφίσω..
.

Η.Π.
http://logia-starata.blogspot.com/2012/05/blog-post_1583.html 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια