Επέστρεψε δριμύτερος ο Λάτβαλα και πήρε την πρώτη ειδική.

Επέστρεψε δριμύτερος ο Λάτβαλα!Όχι μόνο επέστρεψε οΓιάρι Λάτβαλα στο ράλι Ακρόπολις, ύστερα από την απουσία του στις ειδικές της Αργεντινής λόγω του τραυματισμού του, αλλά είναι και ταχύτατος. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική του 58ου ράλι των Θεών,ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης....
 

Πριν νυχτώσει για τα καλά οι οδηγοί πήραν πρώτη γεύση από Ακρόπολις, αφού ολοκλήρωσαν την πρώτη ειδική διαδρομή (SS1) στην Κινέτα, μήκους 25.24 χιλιομέτρων. Ο Λάτβαλα γύρισε πιο γρήγορα από τους υπόλοιπους οδηγούς, αφήνοντας δεύτερο τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ. 

«Είχα παρόμοιο ρυθμό με τον Λεμπ, αλλά στο τέλος κέρδισα λίγο χρόνο στις φουρκέτες. Σε κάποια σημεία ήμουν πάρα πολύ γρήγορος», ήταν τα λόγια του Λάτβαλα

Το δύο-τρία έκανε στην πρώτη ειδική η Citroen, με τον Μίκο Χιρβόνεν να πλασάρεται στην τρίτη θέση. Μεγάλος άτυχος της SS1 ήταν ο Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης. 

Ο Νορβηγός οδηγός της Ford, επέλεξε – λανθασμένα όπως αποδείχτηκε- να τρέξει με τη μαλακή γόμα, με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο γρήγορος, όσο οι αντίπαλοι του. 

«Ήταν δική μου απόφαση και την πίστευα. Νόμιζα πως η θερμοκρασία θα ήταν πιο χαμηλή, έκανα λάθος και έπρεπε να είχα ακούσει την ομάδα μου», τόνισε ο Σόλμπεργκ

Τα αυτοκίνητα κατευθύνονται προς το service park, ώστε να ετοιμαστούν για την πρώτη ημέρα του αγώνα (Παρασκευή 25/5) των οχτώ ειδικών διαδρομών. 

Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά την SS1: 

1. Λάτβαλα, Ford, 17:38.0 
2. Λεμπ, Citroen, +2.8 
3. Χιρβόνεν, Citroen, +7.1 
4. Όστμπεργκ, Adapta Ford, +13.7 
5. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +14.6 
6. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +20.4 
7. Τάνακ, M-Sport Ford, +36.3 
8. Πρόκοπ, Czech Ford, +37.4 
9. Νόεβιλ. Citroen Junior, +37.8 
10. Οζιέ, SKODA Fabia S 2000, +41.8 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια