Πλεύρης: «Πάντα ήξερα ότι ήμουν στόχος»


Δεν έχει εισαχθεί τίτλοςΔεν με αποδοκίμησαν … χτυπηθήκαμε δηλώνει ο Θ. Πλεύρης για την επίθεση που δέχτηκε.


Για την επίθεση που δέχτηκε σήμερα έξω από τα δικαστήρια Ευελπίδων μίλησε ο Θάνος Πλεύρης τονίζοντας ότι γνώριζε πως πάντα ήταν στόχος, ενώ για τους ανθρώπους με τους οποίους ήρθαν τελικά στα χέρια, αναφέρει ότι ήταν....
αντιεξουσιαστικές και «δείχνει» το χώρο του ΣΥΡΙΖΑ,


«Έξω από τα δικαστήρια της Ευελπίδων, ήταν καμιά 20αριά, τέτοιοι τύποι, του αντιεξουσιαστικού - αναρχικού χώρου κι έκαναν μια επίθεση. Εγώ ήμουν με το συνεργάτη μου. Διήρκεσε 7-8 λεπτά, προσπαθούσαμε να αμυνθούμε, δηλαδή, γίνονταν χτυπήματα κανονικά με κράνη, με τα χέρια και κάποια αντικείμενα. Δεν υπήρχε αποδοκιμασία, χτυπηθήκαμε. Ήταν 7-8 λεπτά, έλεγαν «κωλοφασίστα σε έχουμε βρει, τώρα που θα έρθουμε στην εξουσία θα δεις τι θα πάθεις, αυτά είναι μόνο η αρχή».


Έτσι περιέγραψε σε δηλώσεις του ο κ. Πλεύρης στο ραδιόφωνο του Βήματος, την επίθεση που δέχτηκε.


Σε ερώτηση για το εάν γνωρίζει ποιοι ήταν ή ποιοι κρύβονται πίσω από την επίθεσή του αναφέρει 
<<Εγώ ξέρω ότι ήταν, προφανώς, από την κινητοποίηση του Indymedia, δεν λέω ότι ήταν του ΣΥΡΙΖΑ οι συγκεκριμένοι άνθρωποι, εγώ σας λέω τι έλεγαν στη φασαρία και στο ξύλο. Το γεγονός ότι ο κ. Τσίπρας έχει υποστηρίξει μέσα στη Βουλή το Indymedia όταν ήταν να κλείσει, δε νομίζω ότι τους καθιστά οπαδούς του ΣΥΡΙΖΑ, καθιστά τον κ. Τσίπρα ότι υποστηρίζει ένα μέσο που καλεί τους ανθρώπους να πηγαίνουν να χτυπάνε. Αλλά αυτοί οι συγκεκριμένοι, πιστεύω ότι ήταν από αυτούς τους χώρους, του αντιεξουσιαστικού χώρου>>. 
parapolitika.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια