Θ. Πλεύρης: «Θα πω “ναι” σε πρόταση από τη Ν.Δ.»


Δεν έχει εισαχθεί τίτλος«Εάν μου ζητηθεί από την Ν.Δ. να βρίσκομαι σε ψηφοδέλτια θα ανταποκριθώ» ξεκαθαρίζει ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ
Ανοίγει απόλυτα τα χαρτιά του ο Θανάσης Πλεύρης, ο οποίος μετά την αποχώρησή του από το ΛΑΟΣ, όχι μόνο....
«κοιτάει» προς τη Ν.Δ., αλλά αποκαλύπτει ότι σε φιλικό επίπεδο έχουν γίνει και οι πρώτες επαφές. Παράλληλα δηλώνει εκ των προτέρων ότι σε περίπτωση που του γίνει πρόταση για να συμμετέχει στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας θα δεχτεί, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση στην Κεντροδεξιά παράταξη.


Ειδικότερα μιλώντας στο BHMA FM ο Θανάσης Πλεύρης υποστήριξε: «Έχω μιλήσει και στο επίπεδο του δημόσιου διαλόγου που γινόταν και προφανώς και στο επίπεδο φιλικών σχέσεων που υπάρχουν μετά την χθεσινή αποχώρησή μου. Έχει εκφραστεί μια αμφισβήτηση σε επίπεδο φιλικών. Θεωρώ ότι θα υπάρξει ένα ενδιαφέρον προσφοράς μέσα σε αυτήν την συστράτευση που λέει ο Αντώνης ο Σαμαράς. 
Εάν μου ζητηθεί από την Ν.Δ. να βρίσκομαι σε ψηφοδέλτια και ότι μπορώ να βοηθήσω αυτόν τον αγώνα, εγώ από την πλευρά μου θα ανταποκριθώ. Από εκεί και πέρα δεν βάζω όρους και προϋποθέσεις. Για μένα είναι το κεντρικό διακύβευμα το ζητούμενο».


parapolitika.gr

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.