ΦΩΤΟ: Έλληνας πουλάει την ψήφο του στο e-Bay!


ΦΩΤΟ: Έλληνας πουλάει την ψήφο του στο e-Bay!Με αφορμή τη δήλωση που είχε κάνει προ ημερών ο Θεόδωρος Πάγκαλος ότι στις επερχόμενες εκλογές οι ψήφοι θα πωλούνται, ένας Έλληνας χρήστης του Διαδικτύου αποφάσισε να βάλει αγγελία και να θέσει σε δημοπρασία την ψήφο του στο e-bay με τιμή εκκίνησης το ένα δολάριο.
Μάλιστα, στο μήνυμα που άφησε λέει ότι θα αναρτήσει βιντεάκι μέσα από το παραβάν για απόδειξη....

Ο ευφάνταστος χρήστης έγραψε συγκεκριμένα:
«Πριν από λίγες ημέρες, ο Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι οι Έλληνες πωλούν τις ψήφους τους.
Εγώ, λοιπόν, δεν θέλω να τον απογοητεύσω.
Οι εκλογές στην Ελλάδα κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται να διεξαχθούν το Μάιο, έτσι ακολούθησα τη συμβουλή του και πουλάω την ψήφο μου.
Θα ψηφίσω ό,τι μου πει ο αγοραστής.
Δεν χρειάζεται να είναι κάποιο πολιτικό κόμμα.
Θα μου πει τι να βάλω μέσα στο φάκελο.
Μόνο όμως εκτυπώσιμο υλικό, όπως διαφημίσεις, κείμενα, φωτογραφίες, κ.λπ.
Η αρχική μου πρόθεση πριν τη δημοπρασία, ήταν να ψηφίσω λευκό.
Αλλά δυστυχώς, το ελληνικό εκλογικό σύστημα μετράει τα λευκά ψηφοδέλτια ως άκυρα.
Περιεχόμενο που δεν θα γίνει δεκτό: ρατσιστικό, υβριστικό ή χυδαίο περιεχόμενο και υλικό που περιέχει πνευματικά δικαιώματα.
Το βίντεο από την διαδικασία της ψηφοφορίας θα αναρτηθέι στο Διαδίκτυο ως αποδεικτικό στοιχείο».











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια