Η κατάθεση της συζύγου καίει τον Άκη!


Η κατάθεση της συζύγου καίει τον Άκη!Την ώρα που ο πρώην υπουργός Ακης Τσοχατζόπουλος βρίσκεται ήδη προφυλακισμένος σε VIP κελί των φυλακών Κορυδαλλού  κατηγορούμενος ουσιαστικά για σύσταση εγκληματικής συμμορίαςπου ξέπλενε μέσω off shore εταιρειών βρώμικο χρήμαπροερχόμενο από μίζες εξοπλιστικών προγραμμάτων, αποκαλύπτεται η κατάθεση της συζύγου του, Βίκυς Σταμάτη που στην ουσία του φορτώνει όλες τις ευθύνες....

Η κυρία Σταμάτη που αναμενεται να απολογηθεί επισήμως τις προσεχείς ημέρες ως κατηγορούμενη στη… συμμορία, τον Ιούλιο του 2011 είχε αποποιηθεί κάθε ευθύνη υποστηρίζοντας ότι η αποκλειστική και πλήρης διαχείριση της περιουσίας της γινόταν από τον σύζυγό της Ακη.
Όπως δημοσιεύει το iefimerida.gr, ειδικότερα ανέφερε ότι: «Σε κάθε είδους οικονομική δραστηριότητα ή περιουσιακή διαχείριση που αφορούσε την οικογένεια που δημιούργησα με τον Απόστολο Τσοχατζόπουλο (ανεξαρτήτως του χρόνου συνάψεως γάμου) συμπεριλαμβανομένης και της αγοραπωλησίας (σ.σ. Του σπιτιού στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου) ουδεμία συμμετοχή είχα. Σε αυτό το πλαίσιο, κάθε είδους ενέργεια που σχετιζόταν με το συγκεκριμένο ακίνητο (εύρεση ακινήτου, αρχική μίσθωση, επισκευές συμφωνίες κ.λπ.) είχε αναληφθεί από τον σύζυγο μου.
Για την αγορά του ακινήτου ελήφθη δάνειο διάρκειας 300 μηνών ύψους 850.000 ευρώ και προς εξασφάλιση της απαιτήσεως εγγράφηκε υποθήκη…. Ο λόγος που αγοράσθηκε στο όνομά μου και με εγγυητή τον σύζυγό μου, ήταν ο χρόνος αποπληρωμής, δηλαδή η 25ετία… Ως προς την ύπαρξη οποιωνδήποτε τραπεζικών καταθέσεων ή άλλων προϊόντων που ενδέχεται να υπήρξαν κατά το παρελθόν στο όνομά μου την διαχείριση είχε αναλάβει ο σύζυγος μου.
Η αγορά του ακινήτου της Διονυσίου Αρεοπαγίτου σε σχέση με τα εισοδήματα του συζύγου μου ήταν απολύτως δικαιολογημένη ώστε να μην είναι δυνατή η δημιουργία οποιασδήποτε απορίας τόσο σε εμάς ή σε τρίτο πρόσωπο για την δυνατότητα αγοράς του ακινήτου…»


tsantiri.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια