'Εγινε κι αυτό.Αίτηση επαναφοράς-κόλαφος απόστρατου αξιωματικού,λόγω οικονομικών δυσκολιών!

Αίτηση επαναφοράς στην ενεργό υπηρεσία κατέθεσε στο ΓΕΝ απόστρατος αξιωματικός “λόγω των άδικων μειώσεων που έχουμε υποστεί οι απόστρατοί και τα προβλήματα που μας έχουν δημιουργήσει”.
Η ενέργεια αυτή είναι άλλο ένα δείγμα των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών στις οποίες υποχρεώθηκαν να ζουν πλέον χιλιάδες απόστρατοι....

ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ

ΠΡΟΣ: ΠΑΝΤΑΖΑΚΟΣ ΕΙΡΗΝΑΡΧΟΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ 19
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Β3 ΣΑΛΑΜΙΝΑ Τ.Κ. 18900
ΤΜΗΜΑ ΙΙΙ Τηλέφ. 6943489580
Αθήνα, 24 Απριλίου 2012

ΑΙΤΗΣΗ

ΘΕΜΑ: Επαναφορά απόστρατου Αξιωματικού ΠΝ στην ενεργό υπηρεσία.
ΣΧΕΤ.: α. ΠΔ από 22-12-2010 (ΦΕΚ 3/11-01-2011, τ. Γ΄) με θέμα «Κύρωση πινάκων εκτάκτων κρίσεων έτους 2010, προαγωγή και αποστρατεία Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, μετά από αίτησή τους».

1. Υποβάλλεται η παρούσα δια της οποίας αναφέρονται τα εξής:

α. Την 11-02-2011 αποστρατεύτηκα ως Αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού κατόπιν αιτήσεως μου, ασκώντας σχετικό δικαίωμά μου, προβλεπόμενο από την ισχύουσα νομοθεσία και τις αντίστοιχα ισχύουσες κανονιστικές διατάξεις, έχοντας κατά νού και δρώντας με βάση τα νομίμως θεσμοθετημένα και υπολαμβάνοντας ότι η άσκησή του (εν λόγω δικαιώματος) δεν τελεί υπό καμία αίρεση ή προϋπόθεση, δεν δημιουργεί κριτήριο οποιασδήποτε δυσμενώς οικονομικής ή επαγγελματικής αντιμετώπισης και εν τέλει ότι δεν θα αποβή (η άσκηση του νομίμου δικαιώματος) σε βάρος μου.

β. Χαρακτηριστικά εκθέτω ότι όταν υπέβαλα την αίτηση αποστρατείας, είχα συμπληρώσει 25 έτη και 5 μήνες πραγματικής υπηρεσίας και 30 έτη και 5 μήνες συντάξιμης υπηρεσίας και αφού εκπλήρωσα τις ανειλημμένες υποχρεώσεις μου στις Ένοπλες Δυνάμεις της Χώρας, έχοντας
καταβάλλει όλες τις κατά νόμο εισφορές που μου αναλογούν, η δε σύνταξή μου είχε υπολογιστεί αναλογικά με τις ισχύουσες διατάξεις απομειωμένη ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας που κατείχα, χωρίς ποτέ να έχω υπαχθεί σε άλλες ευεργετικές διατάξεις όπως αυτές των κατά περίπτωση «εθελουσίων εξόδων» που εφαρμόσθηκαν σε άλλες υπηρεσίες ή οργανισμούς. Η αίτηση αποστρατείας μου από μέλος των Ενόπλων Δυνάμεων έγινε αποδεκτή από τους κ. κ. Υπουργό Εθνικής Άμυνας και Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

γ. Ωστόσο στην πορεία, η Πολιτεία, με εξόχως αντισυνταγματικό τρόπο, καθώς και με δυσεξήγητη λογικά πρακτική, εξέλαβε, ως κριτήριο θεσπίσεως επαχθέστατων οικονομικών συνεπειών σε βάρος μου, την ηλικία και το γεγονός ότι τέθηκα σε αποστρατεία, ασκώντας νόμιμο δικαίωμα, παρότι προηγουμένως η Υπηρεσία ούτε με προειδοποίησε ούτε με προϊδέασε, σχετικά με επαπειλούμενες δυσμενείς συνέπειες, απότοκες της ασκήσεως του εν λόγω δικαιώματος.

Ειδικότερα:

(1). Ολοσχερή περικοπή των επιδομάτων εορτών Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας για κάτω των 60 ετών.
(2). Ειδική εισφορά αλληλεγγύης 6% (ΕΑΣ)
(3). Επιπλέον έκτακτη μηνιαία εισφορά από 6 έως 10% ανάλογα του ποσού της σύνταξης για κάτω των 60 ετών.
(4). Μείωση κατά 14% του συνόλου των χορηγούμενων μερισμάτων του ΜΤΝ.
(5). Μείωση κατά 4% του συνόλου των χορηγούμενων μερισμάτων του ΕΚΟΕΜΝ.
(6). Μείωση κατά 40% του ποσού της σύνταξης που υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ σε όσους συνταξιούχους δεν έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας τους. (παρ. 10α του άρθρου 1 του Ν. 4024/2011 από 01/11/2011.




Ιδιαίτερα η τελευταία μείωση της παρ. 10α του άρθρου 1 του Ν. 4024/2011 είναι εντελώς άδικη αλλά και τιμωρητική αφού Αξιωματικοί που αποστρατεύθηκαν με αίτησή τους, άριστοι και χωρίς ποινές αλλά κάτω των 55 ετών παίρνουν μικρότερη σύνταξη από συναδέλφους τους επίσης κάτω των 55 ετών, που τους αποστράτευσε η υπηρεσία, για λόγους δυσμενείς προς αυτήν, (π.χ. ποινικά ή πειθαρχικά ή λοιπά παραπτώματα του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα) και αυτό γιατί οι πρώτοι έφυγαν με αίτησή τους ενώ οι δεύτεροι με πρωτοβουλία της υπηρεσίας.

δ. Είναι προφανές ότι αυτή η θεαματική δυσμενής οικονομική μεταβολή σε βάρος μου, επειδή απλά και μόνον άσκησα νόμιμο δικαίωμά μου και χωρίς η Υπηρεσία να με έχει προειδοποιήσει για αυτή (οικονομική μεταβολή), έχει επιφέρει ανεπανόρθωτη οικονομική ζημιά σε μένα, η οποία σε συνδυασμό με την γενικότερη οικονομική δυσπραγία, έχει αναχθεί πλέον, σε πρόβλημα επιβίωσης. Τα βάρη που έχω επωμισθεί και καλούμαι ν’ αντιμετωπίσω είναι τα εξής:

(1). Είμαι έγγαμος και πολύτεκνος (πατέρας 4 κοριτσιών) (παράδειγμα)

(2). Στις παρακάτω παραγράφους γράφουμε τα οικογενειακά και οικονομικά βάρη που έχουμε και τα προβλήματα που μας έχουν δημιουργηθεί.

(3). …………………………..

(4). ………………………….. κτλ


2. Κατόπιν αυτών αιτούμαι την ΑΜΕΣΗ ανάκλησή μου στις Ένοπλες Δυνάμεις προκειμένου ν’ αντιμετωπίσω στοιχειωδώς τις βιοτικές μου ανάγκες και της οικογενείας μου που κατέστησαν επαχθείς, χωρίς δική μου υπαιτιότητα.



Αθήνα 24 Απριλίου 2012

Ο αιτών

ΠΑΝΤΑΖΑΚΟΣ ΕΙΡΗΝΑΡΧΟΣ
 







onalert.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια