Πιπιλή: Μου είπε ο μπαμπάς μου: Γίνε ό,τι θέλεις εκτός από πουτάνα. Εγώ... έγινα


Η Φωτεινή Πιπιλή ήταν χθες καλεσμένη του Πέτρου Κωστόπουλου στην εκπομπή "Βράδυ" και μίλησε για τα πρώτα βήματά της στη δημοσιογραφία...
Έχοντας συγκεντρώσει ένσημα 38 χρόνων όπως είπε, έχει πολλές στιγμές να θυμηθεί από τη δημοσιογραφία.


Θυμήθηκε τα πρώτα της βήματα....
και την αντίδραση του πατέρα της όταν του είπε ότι θέλει να γίνει δημοσιογράφος.


""Δεν ήθελε η οικογένειά μου να γίνω π....... Τότε, μου είπε ο μπαμπάς μου: Γίνε ό,τι θέλεις εκτός από αυτό".


Η ίδια είχε αποφασίσει ήδη όμως, ότι θα γίνει δημοσιογράφος. Άρχισε να εργάζεται ως δημοσιογράφος λίγο μετά τα 17 της σε γυναικείο περιοδικό. Στην τηλεόραση μπήκε το 1972...


Σημείο - σταθμό της τηλεοπτικής καριέρας της θεωρεί την εκπομπή "Αυτά και άλλα" στον ΑΝΤ1.

zappit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια