ΣΑΚΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΠΟ ΤΙΣ "ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ" ΜΕ ΤΟΝ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ


ΓΑΛΑΖΙΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ ΦΕΒΡΩΝΙΑΣ ΠΑΤΡΙΑΝΑΚΟΥ


Η επιχειρηματική ιστορία του τραυματία βιομήχανου της Κομοτηνής Σάκη Ανδριανόπουλου από τα πυρά του άνεργου και απελπισμένου έλληνα εργαζόμενου που....
κρατά ομήρους στην εταιρεία του, έχει διαγράψει την δική της πορεία στην αγορά των αερομεταφορών. Ήταν από τους κύριους ανταγωνιστές του Ανδρέα Βγενόπουλου, όταν όμως έσφιξαν τα πράγματα, η εταιρεία του βάρεσε πτώχευση.


H Athens Airways ή Αθηναϊκές Αερογραμές ήταν ελληνική αεροπορική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2008 και δραστηριοποιούνταν σε δρομολόγια εντός του ελλαδικού χώρου. Η εταιρεία παρέδωσε την άδεια λειτουργίας της στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στις 31 Ιανουαρίου 2011, σταματώντας και επίσημα τη λειτουργία της.[3][4] Ήταν η τρίτη ελληνική αεροπορική εταιρεία μετά τις Olympic Air και Aegean Airlines που εκτελούσε τακτικά δρομολόγια εσωτερικού.


Η εταιρεία ιδρύθηκε στις αρχές του 2008, με την πρώτη πτήση της να γίνεται στις 31 Ιανουαρίου 2009 από το Διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" προς Αλεξανδρούπολη. Στην πρώτη πτήση της εταιρείας προς Μυτιλήνη επέβαινε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β'. Η εταιρεία υπέβαλε επίσης μέσα στο 2009 πρόταση εξαγοράς των Ολυμπιακών Αερογραμμών (Ο.Α.), η οποία όμως κρίθηκε πολύ χαμηλή και δεν έγινε δεκτή. Ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ήταν ο επιχειρηματίας Σάκης Αδριανόπουλος.


Η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της με στόχο κυρίως τις άγονες γραμμές, οι οποίες αποφέρουν περί τα 35 εκ. ευρώ ετησίως. Η επιτυχής όμως εξαγορά των Ολυμπιακών Αερογραμμών από την MIG, αλλά και η κλιμάκωση του ανταγωνισμού με την Aegean Airlines, οδήγησαν την Athens Airways σε σημαντικές ζημιές ύψους 10,5 εκ. ευρώ κατά τη διετία 2008-2009. Τα προβλήματα της εταιρείας με την ΥΠΑ ξεκίνησαν όταν η πρώτη διέκοψε το δρομολόγιο Αθήνα - Καβάλα - Καστοριά, αν και μετά από πιέσεις τοπικών φορέων, το δρομολόγιο συνεχίστηκε με ένταξή του στα επιδοτούμενα από το Υπουργείο Υποδομών. Αργότερα η ΥΠΑ αποφάσισε να δώσει σε μικρές εταιρείες, ανάμεσα στις οποίες και η Athens Airways, τα άγονα δρομολόγια για την περίοδο Δεκεμβρίου 2009 - Μαρτίου 2010. Η εταιρεία έλαβε 10 άγονες γραμμές, έναντι ποσού 1,5 εκ. ευρώ. Σε επόμενο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, με διετή διάρκεια παραχώρησης, η Athens Airways έλαβε και πάλι 9 γραμμές έναντι επιδότησης 4,5 εκ. ευρώ. Από την άνοιξη του 2010 όμως η ΥΠΑ και ειδικότερα οι αερολιμενάρχες Ικαρίας, Καρπάθου, Λήμνου, Κυθήρων και Σκιάθου, αρχίζουν να λαμβάνουν σωρεία καταγγελιών και παραπόνων.


Σε διάστημα δύο μηνών οι εν λόγω αερολιμενάρχες είχαν επιβάλλει 22 πρόστιμα συνολικού ύψους 30.000 ευρώ στην εταιρεία. Μετά από σύμφωνη γνώμη και του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και αφού είχαν προηγηθεί οχλήσεις από την ΥΠΑ προς την διοίκηση της εταιρείας, η υπηρεσία αποφασίζει να κηρύξει έκπτωτη την Athens Airways. Οι πτήσεις σταματούν τον Σεπτέμβριο του 2010, ενώ η εταιρεία καταθέτει και επίσημα την άδειά της στην ΥΠΑ στις 31 Ιανουαρίου 2011, αναφέροντας ως βασικό λόγο την ακύρωση της συγχώνευσης Olympic Air και Aegean Airlines από την Κομισιόν.


Πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ.Ανδρανόπουλος που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες έχει διαφύγει τον κίνδυνο μαζί με την


 κυρία Φεβρωνία Πατριανάκου και τον σύζυγό της κ. Δημήτρη Καραΐσκο ανέπτυξαν χρυσοφόρες μπίζνες με τα σκουπίδια που έχουν πολυσυζητηθεί.

makeleio.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια