Νταλάρας: Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου στις εκλογές! (Γιαυτό σου πετάνε γιαούρτια)


Αποκάλυψη Γιώργου Νταλάρα: Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου στις εκλογές!Καλεσμένος στον ραδιοφωνικό σταθμό Love radio είναι αυτή την ώρα ο Γιώργος Νταλάρας, ο οποίος αναφέρθηκε στις σκηνές βίας που διαδραματίστηκαν κατά τη διάρκεια της συναυλίας του στο Ίλιον αλλά και στη γυναίκα της ζωής του και πολιτικό, Άννα Νταλάρα....

Σε ερώτηση των ραδιοφωνικών παραγωγών αν υποστήριξε με την ψήφο του τη σύζυγό του στις εκλογές, η απάντησή του προκάλεσε αίσθηση. «Δεν ψήφισα τη γυναίκα μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ενώ παρομοίασε το συγκεκριμένο γεγονός με άλλες πολιτικές οικογένειες, που διαφοροποιήθηκαν μέσω της ψήφου τους, με το πέρασμα του χρόνου.


Στη συνέχεια της συνέντευξης, μάλιστα, ο τραγουδιστής των επιτυχιών αναφέρθηκε στην πολιτικοοικονομική κατάσταση της χώρας μας, ενώ υποστήριξε πως «Δεν με εκπροσωπεί κανένα κόμμα αυτή τη στιγμή. Είμαι μόνος μου. Δεν ταυτίζομαι με το ΠΑΣΟΚ, έχω άλλες απόψεις».


Το θέμα είναι εάν οι δηλώσεις του αυτές έγιναν για το θεαθήναι και για να ηρεμήσει λίγο τα οξυμένα πνεύματα των τελευταίων ημερών ή έχουν δόση αλήθειας...


newpost.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια