ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ "ΦΙΜΩΣΟΥΝ" ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΓΚΑ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΤΟΥ ΕΣΡ


TRAGASΈμαθα αργά το βράδυ, ότι το ΕΣΡ επέβαλλε πρόστιμο 25.000 στον REAL FM για σχόλια μου σε δύο ραδιοφωνικές εκπομπές μου.
Όπως με ενημέρωσαν πρόκειται για «ανεπίτρεπτους» χαρακτηρισμούς εναντίον της Άνγκελας Μέρκελ και των Γερμανών.
Δεν ξέρω....
αν η στοιχειοθέτηση κατηγοριών και η επιβολή προστίμου έγινε μετά από αίτημα της ύπατης αρμοστίας , άλλων «αρμοδίων» αρχών ή διαμαρτυρόμενων ακροατών.
Οπωσδήποτε ασκείται πίεση τόσο στην ιδιοκτησία του REAL FM όσο και στο EXTRA 3 να σκεφθούν την παραμονή μου και να αποφασίσουν αν πρέπει να με κρατήσουν ή να με απομακρύνουν.
Δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά στα 47 χρόνια της καριέρας μου, ούτε η πρώτη φορά στη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής των τριών τελευταίων ετών.
Περιμένω και άλλα. Ενημέρωσα πάντως και τον αγαπημένο μου φίλο και «ανιψιό» Νίκο Χατζηνικολάου και τη διοίκηση του EXTRA 3 ότι η παραίτηση μου είναι στη διάθεση τους αν νιώσουν ότι η πίεση γίνεται ασφυκτικότερη. Δεν φταίνε σε τίποτα οι άνθρωποι. Τι να κάνουμε, ζούμε σε ατμόσφαιρα κατοχής και ανάμεσα σε πολλούς κουκουλοφόρους.

Γ.Τράγκας

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΚΑΝΑΝ.ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.