ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Το τσεκάπ! (πολύ καλό)

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Το τσεκάπ!
Ένας τύπος γύρω στα 65 πάει για τσεκάπ.
Ο γιατρός:
-Έχω καλά νέα και κακά νέα.
-Πέστε μου πρώτα τα κακά νέα.
-Το....
πέος σου έχει σοβαρό πρόβλημα, σού μένουν μετρημένες στύσεις και μετά τέρμα.
-Και τι μπορεί να είναι τα καλά νέα;
-Μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό των στύσεων, θα είναι 25, οπότε μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με σύστημα.
Ο τύπος φεύγει, γυρίζει, γυρίζει επί ώρες και σκέφτεται πώς να το χειριστεί και τι να πει στη γυναίκα του. Τελικά γυρίζει σπίτι και…
-Αγάπη μου, εχω καλά νέα και κακά νέα.
-Πες μου πρώτα τα καλά νέα.
-Μου μένουν μόνο 25 στύσεις και μετά τέρμα.
-Ε, θα το αντιμετωπίσουμε, να κάνουμε μια λίστα και να τις χρησιμοποιούμε μόνο όταν θα έχουμε μεγάλη επιθυμία, να πιάνουν τόπο κάθε φορά. Και ποιά είναι τα κακά νέα;
-Έκανα τη λίστα… και δεν είσαι μέσα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια