Κουλούρης: Δεν βάζω ρίμελ η μολύβι στα μάτια μου. Το κολλύριο φταίει ! ! !


Εντάξει ρε Κίμωνα αλλά να ρωτήσω κάτι; Που ξέρεις τι είναι το ρίμελ;


Διαβάστε τι δήλωσε ο Κουλούρης
"Βαρέθηκα να ακούω αυτές τις γελοιότητες ότι βάφω τα μάτια μου με ρίμελ ή με μολύβι. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια -λόγω πίεσης στα μάτια- υποβάλλομαι σε θεραπεία με συγκεκριμένο κολλύριο που προκαλεί παρενέργειες στα βλέφαρα και μαυρίζουν τη γύρω περιοχή", είναι η απάντηση του κ. Κουλούρη στις κακοήθειες....


Όσον αφορά τον Χρήστο Παπουτσή, ο κ. Κουλούρης ήταν ιδιαίτερα σκληρός. "Λυπάμαι πολύ γιατί τον ξέρω από μικρό παιδί. Απέδειξε την κακότητά, την εμπάθεια και το κόμπλεξ. Μα πάνω απ' όλα, πούλησε τον ευεργέτη του με τον πιο χυδαίο τρόπο".
Ο πρώην βουλευτής καταφέρθηκε και εναντίον του πρώην πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου χαρακτηρίζοντάς τον ανίκανο, αφελή, ανίδεο και υπαίτιο για την παράδοση της χώρας στο ΔΝΤ.
Ο κ. Κουλούρης τόνισε πως το θέμα της παραβίασης του ΚΟΚ από μεριάς του πήρε κακώς μεγάλες διαστάσεις αφού "απλά παραβίασα ένα κόκκινο και ζήτησα από την πρώτη στιγμή συγγνώμη γι' αυτό", ενώ στην ερώτηση αν του λείπει η πολιτική, ο τέως βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ήταν αφοπλιστικός. "Έτσι όπως έχει καταντήσει, δεν μου λείπει καθόλου. Αν πάμε έξω τώρα εγώ και ο Παπουτσής, σε αυτόν θα πέφτει ροχάλα και σε μένα θα λένε 'γεια σου μάγκα μου'". Τρώνε ντομάτες και γιαούρτια και αυτοί λένε ότι βρέχει".


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια