ΆΣΕ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΚΑΤΩ ΡΕ !!!!!!!!!!!!!!!


Βρε κουτά. Μέσα στην γκρίνια είσαστε από το πρωί μέχρι το βράδυ!!!! Όλα σας φταίνε!!! Τίποτα θετικό δεν αναγνωρίζετε σε αυτό το κράτος. Τίποτα…
Τς τς τς……..
Δεν μου λέτε ρε αδέρφια…..Από….πιεσούλα, πώς πάμε;;; Πόσο την έχετε την χαμηλή;;;;; 10;;;;;Και πόσο την έχετε την υψηλή;;;;18;;;;Χάλια.
Γι αυτό βρε, η ΛΟΒΕΡΔΑΡΑ και ο ΕΦΕΤ θα σας κόψουν το αλάτι!!!! Ρε σε τι παράδεισο....
ζούμε, τι κράτος πρόνοιας είναι αυτό, τι κοινωνική μέριμνα παίζει τριγύρω μας!!!!!
Αποφάσισε που λέτε ο ΕΦΕΤ να….(Ω θεοί, βρείτε μου λόγια να αμολύσω την μ@λ@κία) αποσύρει το αλατάκι από τα τραπέζια των εστιατορίων!!……………………..Γιατί έχουμε λέει οι Έλληνες πίεση!!!!!1
Πάει το αλατάκι μας. Φέρε πίσω το αλάτι μου ρε μπαγλαμά!!! Πώς διάολο θα φάω τις πατατούλες μου;;; Το καλαμαράκι μου;;;Την σαλατούλα μου;;;;Θα το φέρνω στην τσέπη από το σπίτι;;;; Ή θα πρέπει να παραγγείλω και….μία αλάτι στο γκαρσόνι ρε βλαμμένα που θα με κάνετε κυριολεκτικά να πηδηχτώ από το παράθυρο;;;;;
Άκου ρε τους ξενέρωτους. ΈΚΟΨΑΝ ΤΟ ΑΛΑΤΙ. Με το πιπέρι τι θα κάνετε 
ρε βλήτα;;;;Η πιπεριέρα θα στέκει μονάχη;;;Θα ρίχνουμε σε όλα τα φαγητά πιπέρι;;;Ε ρε μπουζούκια τότε, θα γλυτώσουμε τον θάνατο από εγκεφαλικό επεισόδιο και θα το βρούμε από το έντερο!!!! Βλαμμένα.
Και για να έχουμε καλό ρώτημα, έχετε φροντίσει να μην έχουμε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο λόγο στην Ελλάδα να μας ανεβαίνει η πίεση, οπότε, ας κόψουμε το αλάτι. Σωστά. Δεν κόψαμε τον ΓΑΠ, δεν στείλαμε στον Πλούτωνα τον Πάγκαλο, θα κόψουμε το αλάτι.
Μαζί σας βρε!!!Να σας δώσω και μια ιδεούλα ακεί στον ΕΦΕΤ;;;Να συστήσετε μια ΜΚΟ (άσε που παίζει να έχει ήδη συσταθεί) που θα ασχολείται αποκλειστικώς με την απόσυρση του αλατακίου από τα τραπέζια. Επίσης, να συσταθεί ένα σώμα δίωξης αλατικού εγκλήματος, το οποίο θα σφραγίζει το κατάστημα επιτόπου σε περίπτωση αλατικής παραβάσεως και θα μπουζουριάζει τον ταβερνιάρη. Ακόμα, να γίνονται συχνά και ενδελεχή αλατοτέστ στους οδηγούς.
-Mην φας αγάπη μου αλάτι…..Πρέπει να οδηγήσεις μετά……$##@#$$5
- Δεν με άφησε ο κολλητός μου να οδηγήσω γιατί είχα φάει πολύ αλάτι. Μου πήρε τα κλειδιά από τα χέρια τσαμπουκά. Μου έσωσε τη ζωή!!!!!!!!
ΓΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Πηγή ΠΠ)
Α, και τώρα που είπα ΠΠ, μην ξεχάσετε εκεί στο Οικονομικών την αλατοφορολόγηση. Όποιος έχει πίεση πάνω από 15, να πληρώνει ετήσιο χαράτσι 300 ευρώπουλα, το οποίο θα ανεβαίνει κλιμακωτά όσο θα ανεβαίνει και η Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΜΑΣ η πίεση.
Το αφορολόγητο όριο, προτείνω να το βάλετε στο 4. Για την υψηλή. Θα ανακουφιστούν έτσι οι ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Οι διασωληνωμένοι, οι όντες σε κώμα, ο Παπαδήμος (ρομπότ, δεν έχει πίεση γιατί δεν έχει αίμα) και οι συγχωρεμένοι.
ΖΩΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια