Αρχηγός των ληστών με τα καλάσνικοφ: "Όταν βγω θα κάνω μεγαλύτερα πράγματα"

Σοκάρουν όσα είπε ο αρχηγός των ληστών με τα καλάσνικοφ. Κάνει σχέδια για το μέλλον, σημειώνοντας πως όταν βγει θα συνεχίσει τη δράση του

Αμετανόητος εμφανίζεται ο 21χρονος αρχηγός της συμμορίας των ληστών με τα καλάσνικοφ, ενώ δεν διστάζει....
να πει ότι όταν βγει από τη φυλακή θα συνεχίσει τη δράση του.
"Δεν είχα σκοπό να την πειράξω, αλλά σάλταρα γιατί νόμιζα ότι με ειρωνεύτηκε", θα πει στους αστυνομικούς, ερωτηθείς γιατί ασέλγησε σε βάρος της 34χρονης στη Γλυφάδα.
Οι λεπτομέρειες της φρικιαστικής εκείνης ημέρας είναι συγκλονιστικές. Η άτυχη γυναίκα τον εκλιπαρούσε κλαίγοντας να μην την πειράξει, επικαλούμενη τον Θεό.
"Δεν έχω Θεό. Δεν πιστεύω σε Θεούς, μόνο στο τομάρι μου πιστεύω", ήταν τα λόγια που γύρισε και της είπε.
Η εξιστόρηση της εγκληματικής του δράσης στους αστυνομικούς, όπως αναφέρει το "Πρώτο Θέμα", ξεκίνησε γελώντας, ενώ αναφέρθηκε και στα μεγαλεπήβολα σχέδιά του, σημειώνοντας ότι ετοίμαζε κάτι πολύ μεγάλο.
"Για αυτήν τα έκανα όλα. Είμαι πολύ καψούρης μαζί της. Της έδινα λεφτά και κοσμήματα που έκλεβα, της αγόραζα δώρα, την πήγαινα βόλτα με τα αυτοκίνητα που έκλεβα. Ήθελα να συνεχίσει να μένει μαζί μου. Αυτή με κατέστρεψε", είπε για την 16χρονη που πρώτη ομολόγησε μετά τη σύλληψή της για τη δράση της συμμορίας.
Οι αστυνομικοί έμειναν εμβρόντητοι όταν τον άκουσαν να προβλέπει με σιγουριά το μέλλον του.
"Ξέρω την πορεία μου. Θα μπω φυλακή, εκεί θα με πλησιάσουν κάποιοι, θα με στρατολογήσουν και, όταν βγω, θα συνεχίσω, θα κάνω μεγαλύτερα πράγματα", είπε χαρακτηριστικά στους αστυνομικούς.
news247

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια