Μπερλουσκόνι: "Μπορούν να πουν για μένα ότι γ...."


Ο Ιταλός πρωθυπουργός Σίλβιο Μπερλουσκόνι χαρακτήρισε τον περασμένο Ιούλιο την ιταλική Χερσόνησο "σκατοχώρα", σύμφωνα με τις υποκλοπές που έγιναν από τον αριθμό τηλεφώνου ενός άνδρα που πρόσκειται στον "Καβαλιέρε".
Το περιεχόμενο των υποκλοπών δόθηκε....
την Πέμπτη στη δημοσιότητα από το πρακτορείο ειδήσεων ANSA.
"Είμαι διάφανος, τόσο καθαρός στις επιχειρήσεις μου που δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσε να με ενοχλήσει. Δεν κάνω τίποτα που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως έγκλημα. Μπορούν να πουν για μένα ότι γ. . ., είναι το μόνο πράγμα που μπορούν να πουν. Σε λίγους μήνες θα φύγω για να ασχοληθώ με τις επιχειρήσεις μου, αλλού, φεύγω από αυτή τη σκατοχώρα που με κάνει να θέλω να ξεράσω", είχε πει ο Μπερλουσκόνι σε συνομιλία του, στις 13 Ιουλίου, με τον Βέλτερ Λαβιτόλα.
Ο κ. Λαβιτόλα, εκδότης εφημερίδας που τώρα βρίσκεται στο εξωτερικό, διώκεται από την ιταλική δικαιοσύνη. Έχει εκδοθεί σε βάρος του ένταλμα σύλληψης για μια υπόθεση όπου φέρεται ως ύποπτος, μαζί με τον επιχειρηματία, Τζιανπάολο Ταραντίνι, ο οποίος συνελήφθη σήμερα, για εκβιασμό του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.
Ο Τζιανπάολο Ταραντίνι, που ενεπλάκη το 2009 στο σκάνδαλο της πόρνης Πατρίτσια ντ’ Αντάριο, η οποία δήλωσε ότι πέρασε μια νύχτα με τον Σίλβιο Μπερλουσκόνι, είχε πει τότε ότι είχε φέρει περίπου τριάντα γυναίκες πρόθυμες να παρέχουν σεξουαλικές υπηρεσίες στα πάρτι που οργάνωνε ο Μπερλουσκόνι στις κατοικίες του στη Ρώμη και τη Σαρδηνία, μεταξύ Σεπτεμβρίου 2008 και Ιανουαρίου 2009.
"Εγώ τις παρουσίαζα σαν φίλες μου και δεν ανέφερα το γεγονός ότι μερικές φορές τις πλήρωνα", είχε δηλώσει τότε ο Ταραντίνι.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια