ΕΙΣΑΙ αθεράπευτα ψεύτης καί ΕΧΘΡΟΣ τού λαού!

---ΓΑΠ: «Είμαι περήφανος γι αυτήν την Ελλάδα»...
Eγώ δεν είμαι καθόλου υπερήφανος μίστερ, για το «μόρφωμα» που, με κάθε πολιτικά εκτρωματικό τρόπο, επιδιώκεις να μετατρέψεις τη χώρα μου!
Και δεν είμαι καθόλου περήφανος, γιατί δεν πιστεύω στην κρίση σου, στις πολιτικές σου ικανότητες και...  στις προθέσεις σου….
Γιατί αμφισβητώ κυρίως τον πατριωτισμό σου...
Γιατί διαβλέπω τη σκοπιμότητα πίσω από κάθε απόφαση που σου υπαγορεύουν…
  
Γιατί σε θεωρώ αθεράπευτα ψεύτηεπικίνδυνο προπαγανδιστή της παγκόσμιας διακυβέρνησηςεχθρό του λαού, της ακεραιότητας και της λαϊκής κυριαρχίας της Πατρίδας μου…
Κάποια πράγματα, βεβαίως, οφείλω να σου τα αναγνωρίσω, όπως την αξιοθαύμαστη πολιτική σου ωμότητα, την προσήλωσή σου σε οτιδήποτε «ανθελληνικό» και το... «κουράγιο» να παίζεις το κεφάλι σου κορώνα γράμματα, παρ’ ότι η ελληνική ιστορία σου δίδαξε, αν σου δίδαξε, την ατιμωτική μοίρα των εφιαλτών και των νενέκων…
…Που και στη δική σου θλιβερή πορεία προς την πλήρη πολιτική απαξίωση, να είσαι βέβαιος, ότι δεν υπάρχει περίπτωση καμιά να παρεκκλίνει…

Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
(Χάρρυ Κλυνν)

voliotaki.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια