"Έπαιζε μπάλα" και ο Αλκέτ Ριζάι


Ανάμειξη του Αλκέτ Ριζάι στην υπόθεση των στημένων παιχνιδιών. Αποκαλυπτικός διάλογός του με τον μεγαλομέτοχο της Ηλιούπολης Γιώργο Τσακογιάννη

Στο κόλπο με τα στημένα παιχνίδια στο ελληνικό ποδόσφαιρο, υπόθεση....
που παίρνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις, φαίνεται πως εμπλέκεται και ο Αλκέτ Ριζάι.
Η τηλεφωνική συνομιλία του Αλβανού κρατούμενου, ο οποίος είναι έγκλειστος στις φυλακές Γρεβενών, με τον μεγαλομέτοχο της Ηλιούπολης Γιώργο Τσακογιάννη στις 28 Μαρτίου 2011 είναι αποκαλυπτική.
Α είναι ο Αλκέτ Ριζάι και Γ ο Γιώργος Τσακογιάννης:
... Α: Προχτές έπαιρνα με την Αλβανία ρε φίλε να το έπαιζες μονό, γιατί έχω έναν ξάδερφο εγώ εκεί και τον είχανε...
Γ: Ο Μπάρμπα; Ο Μπάρμπα είναι ο Μπάρμπα.
Α: Όχι ρε παιδί μου, όχι αυτός.
Γ: Ο Μπάρμπας ποιος είναι ο Μπάρμπας;
Α: Ναι καλό παιδί είναι. Αυτός που σου είπα τότε που μίλησες.
Γ: Ναι, ναι. Για πες.
Α: Με την Αλβανία να το είχες παίξει, γιατί δεν είχα εγώ. 20.000 να το είχες παίξει.
Γ: Ναι τέλος πάντων. Τι να σου εξηγήσω τώρα.
Α: Το ξέρω φίλε μου...
Οι δύο άνδρες φαίνεται πως είχαν φιλικές σχέσεις, δεδομένου ότι και το παρελθόν του Γιώργου Τσακογιάννη είναι σκοτεινό, καθώς είχε εμπλακεί στην υπόθεση Γρηγοράκου.
news247

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια