Λαμία: Πήγε να εξαπατήσει ηλικιωμένη και έπεσε πάνω στο Λαμπραντόρ!


Τυχερός στάθηκε το πρωί στη Λαμία ένας απατεώνας, που προσπάθησε να εξαπατήσει ηλικιωμένη γυναίκα, αφού στο "τσακ" γλύτωσε, από τα δόντια του σκύλου της οικογένειας.

Διαβάστε πως περιέγραψε το συμβάν, αποκλειστικά στο LamiaReport, ο 38χρονος γιος της ηλικιωμένης:

"Γύρω στις 11:00 το πρωί ένας....
ευγενικός καλοντυμένος κύριος γύρω στα 40, πλησίασε τη μητέρα μου στην οδό Θερμοπυλών κοντά στο σπίτι μας.Της είπε ότι είναι ο Νίκος ο λογιστής μου και ότι πρέπει να του δώσει 360 ευρώ, που χρωστούσα στην εφορία. Η μητέρα μου του είπε ότι δεν είχε χρήματα και τότε αυτός της ζήτησε αν μπορεί να του προσφέρει ένα ποτήρι νερό γιατί διψούσε.
Η μητέρα μου, χωρίς να έχει υποψιαστεί το παραμικρό, τον οδήγησε στο σπίτι. Μόλις άνοιξαν την πόρτα του ασανσέρ και ήταν έτοιμη να τον βάλει στο σπίτι, εκείνη ακριβώς την στιγμή, άνοιξα την πόρτα για να βγω κι εγώ. Πριν προλάβω να ρωτήσω ποιος είναι ο "κύριος" ο Ζάρκο του όρμησε και αν δεν προλάβαινα να τον συγκρατήσω σίγουρα θα τον είχε αρπάξει άσχημα. Ο "κύριος" πανικοβλημένος κατέβαινε τις σκάλες και εγώ χρειάστηκε για δεύτερη φορά να συγκρατήσω τον Ζάρκο, που δεν ηρεμούσε με τίποτα...

Όταν ρώτησα τη μητέρα μου ποιος είναι αυτός και μου απάντησε ο Νίκος ο λογιστής σου, έκλεισα μέσα το σκύλο και έτρεξα να τον προλάβω.

Τελευταία στιγμή τον είδα να μπαίνει σε μια μαύρη BMW 520, όπου τον περίμενε ο συνεργός του, ο οποίος μάλιστα, όπως μου είπε κάποιος γείτονας, είχε κάνει αναστροφή και ήταν έτοιμος, με τη μηχανή αναμμένη και με το που κατέβηκε εξαφανίστηκαν...

Δεν προλάβαμε να συγκρατήσουμε τον αριθμό, αλλά ενημερώσαμε αμέσως την Αστυνομία."


newsit.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια