"Σνίφαρα την πόρσε μου"


Αποκαλύψεις για τη σχέση του με τα ναρκωτικά έκανε ο τραγουδιστής των Aerosmith Στιβ Τάιλερ. Τα εκατομμύρια που χάθηκαν στη σκόνη και η γυναίκα που τον σημάδεψε (Vid)


Ο τραγουδιστής των Aerosmith Στιβ Τάιλερ δηλώνει τυχερός που ζει αναλογιζόμενος τη κατάχρηση ουσιών και αλκοόλ που έχει κάνει στη ζωή του.
Ο 62χρονος θρύλος της ροκ και πατέρας της γνωστής ηθοποιού Λιβ Τάιλερ, αναφέρει στην αυτοβιογραφία του που θα κυκλοφορήσει μέσα στη βδομάδα ότι έχει σπαταλήσει ούτε λίγο ούτε πολύ 20 εκατομμύρια δολάρια στα ναρκωτικά, τόσο κοκαΐνη όσο και ηρωίνη.
Όπως ομολογεί τα ναρκωτικά και γενικά οι καταχρήσεις αποτέλεσαν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής του ενόσω ηγείτο στους Aerosmith.
"Σπατάλησα 20 εκατ. Σνίφαρα την Πόρσε μου, το ιδιωτικό μου τζετ, το σπίτι μου και ήμουν χαμένος", αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι κουβαλούσε πάντα μαζί του στη σκηνή τη δόση του.
"Τα είχα κρυμμένα μέσα στα ντραμς μαζί με Κοκα Κόλα και ουίσκι", συνεχίζει.
 
Ο Τάιλερ δεν παραδέχτηκε ότι το πρόβλημα που είχε ήταν σοβαρό μέχρι που πήγε για αποτοξίνωση για όγδοη φορά το 2009 όταν συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να είναι νηφάλιος σε ένα περιστατικό που έγινε με ένα από τα παιδιά του.
"Όταν ο γιος με κοίταζε στα μάτια κλαμένος και είπε Μπαμπά ήσουν τόσο φτιαγμένος χθες βράδυ που φοβήθηκα, τα χρειάστηκα, με ταρακούνησε αυτό", σημειώνει.
Στην αυτοβιογραφία του με τίτλο "Does the Noise in My Head Bother You?" περιγράφει την κόλαση που ζούσε για πολύ καιρό βυθισμένος στη κινούμενη άμμο των ναρκωτικών.
Παράλληλα αποκαλύπτει ότι τον απέρριψε η μόνη γυναίκα που ήθελε να κάνει έρωτα μαζί της η Τζόαν Τζετ.
Μάλιστα στο βιβλίο θυμάται πως έκατσε γυμνός έξω από το δωμάτιο του ξενοδοχείου της και χτυπούσε για ώρες τη πόρτα της να του ανοίξει.
Τέλος υπογραμμίζει ότι η θέση του ως κριτής στο American Idol τον βοήθησε να μείνει νηφάλιος και καθαρός από τις ουσίες.
"Τώρα εργάζομαι στο American Idol και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελαν είναι να με δουν να μασάω τα λόγια μου. Δε θέλω να είμαι κακό παράδειγμα πια", λέει χαρακτηριστικά.
news247

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια