Η Ριάνα θέλει ξύλο


Χειροπέδες, σχοινιά και ξύλο πάνω στο πάθος επιθυμεί η Ριάνα στο κρεβάτι, όπως αποκάλυψε η ίδια. Που αποδίδει τα πικάντικά της γούστα. Η αιχμή για τον ξυλοδαρμό της από τον πρώην σύντροφό της (Vid+Pic)


Η Ριάνα είναι ένα καλό κορίτσι που έγινε κακό, αφού όπως ομολογεί της αρέσει να τη δένουν και να της ...τις βρέχουν.
Σύμφωνα με την "Sun", η 24χρονη τραγουδίστρια,  αποκάλυψε πολλά για τις σεξουαλικές τις προτιμήσεις και τι κάνει στο κρεβάτι της.
"Μου αρέσει να νιώθω ότι ανήκω σε κάποιον. Μου αρέσει να υποτάσσομαι, να με δένουν και να με χτυπούν", είπε.
Ωστόσο ομολόγησε πως θα προτιμούσε όλο αυτό να είναι αυθόρμητο και πάνω στο πάθος. Υπάρχει άλλωστε και το προηγούμενο με τον πρώην σύντροφό της Κρις Μπράουν, ο οποίος την είχε χτυπήσει άσχημα τη βραδιά των Grammys το 2009.
"Τα μαστίγια και οι χειροπέδες είναι προμελετημένα, προτιμώ κάποιος να χρησιμοποιεί τα χέρια του για να με αφοπλίσει".
 Όπως σημειώνει οι επιθυμίες της σχετίζονται άμεσα με την πολύπαθη ζωή της.
"Μου αρέσει να κρατώ τα ηνία στη ζωή μου, αλλά να υποτάσσομαι στο κρεβάτι. Μπορώ να είμαι μια μικρή κυρία και ταυτόχρονα να φέρομαι σαν υπεύθυνος άνδρας. Αυτό είναι σέξι".
Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ότι σίγουρα έχει επηρεαστεί και από τα βιώματά της όταν σε ηλικία εννέα ετών είχε δει τον πατέρα της να καπνίζει κρακ και να κακοποιεί τη μητέρα της.
"Νομίζω πως είμαι λίγο σαδομαζοχιστική και δεν το συνειδητοποίησα μέχρι προσφάτως", είπε αυθόρμητα προσθέτοντας ότι αυτό είναι σύνηθες σε ανθρώπους που όντας παιδιά έχουν βιώσει τη κακοποίηση.
 news247

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια