Οι θεϊκές ατάκες του Τζορτζ Μπους Τζούνιορ

Οι θεϊκές ατάκες του Τζορτζ Μπους Τζούνιορ

Σαν κωμικός θα ήταν πολύ πετυχημένος...

Υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Το βλέπω όλη την ώρα, όταν μου 'έρχονται άνθρωποι και μου λένε: "Μη μας απογοητεύσεις άλλη φορά".

Η ελπίδα του έθνους μας είναι οι οικογένειες. Εκεί αποκτούν όνειρα τα φτερά.

Πρόκειται προφανώς περί προϋπολογισμού. Βλέπω πολλά νούμερα.

Ξέρω ότι υπάρχει πολλή φιλοδοξία στην Ουάσιγκτον. Αισιοδοξώ ωστόσο ότι οι φιλόδοξοι θα κατανοήσουν πως έχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν με την επιτυχία παρά με την αποτυχία.

Νομίζω ότι συμφωνούμε. Το παρελθόν έχει τελειώσει.

Μερικές φορές, μέχρι να πάρουμε στα χέρια μας μια αντικειμενική ανάλυση, η σύζυγός μου η Λόρα κι εγώ δεν κατανοούμε πόσο έξυπνα είναι τα παιδιά μας.

Το μόνο που ξέρω για τη Σλοβακία, το ξέρω από πρώτο χέρι, από τον υπουργό σας των Εξωτερικών που ήρθε στο Τέξας. Στην πραγματικότητα είχε συναντηθεί στο Τέξας με τον πρωθυπουργό της... Σλοβενίας.

Πρέπει να διατηρήσουμε τις καλές μας σχέσεις με τους Ελληνικούς. (Grecians αντί Greeks)

Μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια τους οι Κοσοβιανοί. Αυτοί πάλι δεν είναι άλλοι από τους Κοσοβάρους

Οι φίλοι μας θα γίνουν οι ειρηνοποιοί και η μεγάλη μας χώρα, η Αμερική, θα γίνει ο βηματοδότης. Pacemaker δηλαδή, αντί για peacemaker (ειρηνοποιός)

Δεν ξέρω αν θα νικήσω ή αν θα χάσω. Νομίζω ότι θα νικήσω. Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμος για τη δουλειά. Κι αν δεν είμαι, έτσι έχουν τα πράγματα.

Είναι προφανές ότι το έθνος μας εξαρτάται από τις ξένες εταιρείες πετρελαίου. 'Ολο και περισσότερες από τις εισαγωγές μας προέρχονται από το εξωτερικό.

Θα χρειαστούν ένα σωρό επιθεωρητές του IRA (Εννοεί του IRS (η Εφορία των ΗΠΑ))

Πρέπει να εξηγήσουμε στο έθνος μας ότι η ζωή είναι σημαντική υπόθεση. 'Οχι μόνο η ζωή των μωρών, αλλά και η ζωή των παιδιών που ζουν στα σκοτεινά μπουντρούμια του 'Ιντερνετ.

Το φυσικό αέριο είναι ημισφαιρικό. Μ' αρέσει να αποκαλώ ημισφαιρική τη φύση του, γιατί είναι ένα προϊόν που μπορούμε να το βρούμε στη γειτονιά μας.

Πιστεύω ότι το ανθρώπινο γένος μπορεί να συνυπάρξει ειρηνικά με τα ψάρια. (!!!)
newsbeast.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια