Από την πρυτανεία στο σανίδι

Από την πρυτανεία στο σανίδι

ΔΕΙΤΕ: Σε θεατρική παράσταση πρωταγωνιστεί ο Θ. Πελεγρίνης

Καθηγητής, πρύτανης, ηθοποιός, παραγωγός και συγγραφέας. Ο Θεοδόσης Πελεγρίνης, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών που απασχόλησε τις τελευταίες ημέρες την επικαιρότητα με το ζήτημα των μεταναστών που κατέλυσαν στη Νομική Σχολή πρωταγωνιστεί και στο σανίδι.

Ο Θεοδόσης Πελεγρίνης ανέβασε την παράσταση «Η φιλοσοφία στη σκηνή: Αρθρούρος Σοπενχάουερ» στο θέατρο Τζένη Καρέζη, στην οποία μάλιστα πρωταγωνιστεί. Πρόκειται για μία δραματοποιημένη διάλεξη με θέμα τη ζωή, τη δράση και τις ιδέες του μεγάλου διανοητή του 19ου αιώνα.

Σε συνέντευξή του στον «Αγγελιοφόρο», ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών είχε πει: «Οι εμπειρίες μου από την ενεργή ενασχόλησή μου με το θέατρο με έχουν κατασαγηνεύσει. Θα ήθελα να συνεχίσω σε αυτόν τον δρόμο της τέχνης. Ήδη έχω γράψει μια Εισαγωγή στην Φιλοσοφία που πρόκειται να εκδοθεί από το προσεχές έτος. Δεν ξέρω, ύστερα από τα τριάντα περίπου βιβλία που έχω γράψει, αν θα προσφέρω τίποτε πια που δεν το έχω προσφέρει στον τομέα της φιλοσοφίας».

Η ενασχόληση του πρύτανη με το θέατρο έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις τις τελευταίες ημέρες, αφού είναι αρκετοί εκείνοι που τον κατηγορούν πως ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη το θρίλερ με τους μετανάστες στη Νομική Σχολή, εκείνος έπαιζε στο θεατρικό σανίδι. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια