«Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω»

«Παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω»

Με παραίτηση απειλεί ξανά ο Θ. Ρομπόπουλος

Ικανοποιημένος από το κυβερνητικό έργο της κυβέρνησης, αλλά δυσαρεστημένος από τη μέθοδο του κατεπείγοντος με τον οποίο εισάγονται προς ψήφιση το τελευταίο διάστημα σημαντικά νομοσχέδια, δηλώνει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θωμάς Ρομπόπουλος.

Σε δηλώσεις του στο «Βήμα 99,5», ο κ. Ρομπόπουλος επανέλαβε πως θα παραιτηθεί από το βουλευτικό του αξίωμα αν δεν συζητιούνται κρίσιμα νομοσχέδια ή ο προϋπολογισμός.

«Τριάντα δύο χρόνια είμαι επιχειρηματίας -ανέφερε- ένα χρόνο βουλευτής, δεν μπορείς να έρχεσαι να μου δίνεις έναν προϋπολογισμό και να μου πεις, "αυτός είναι, ψήφισε τον", ή να έρθουν τα νομοσχέδια με τη μέθοδο του κατεπείγοντος να ψηφιστούν χωρίς να συζητηθούν, θέλει συζήτηση, θέλει διεξοδική συζήτηση. Ο κόσμος, αν μας έχεις στείλει στη βουλή, μας έστειλε για ένα και μοναδικό λόγο, να πάμε να υπερασπιστούμε αυτά τα οποία πιστεύουμε, αυτά τα οποία πρέπει να αλλάξουμε. Δεν μπορεί να έρχονται να λένε, αυτά είναι λόγω της εκτάκτου στιγμής και της έκτακτης κρίσης που υπάρχει, θα τα ψηφίσουμε, πρέπει να τα περάσουμε. Αυτό λοιπόν είπα: τελευταία φορά, δεν θα επαναληφθεί τουλάχιστον από εμένα. Δηλαδή παίρνω το καπελάκι μου και φεύγω», δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ. 

Πάντως, ο κ. Ρομπόπουλος σημείωσε ότι οι μεταρρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση είναι σημαντικές και θα έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και 30 χρόνια, καταλήγοντας πως «από το 2012 η Ελλάδα θα είναι μια άλλη χώρα».
newsbeast.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια