Τελείωσε το ειδύλλιο;

Τελείωσε το ειδύλλιο;

Ο Σαμαράς καλεί τον Καραμανλή να μιλήσει

Τελειώνει το ειδύλλιο Σαμαρά Καραμανλή, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, μπροστά στη δύσκολη πολιτική συγκυρία. 

Είναι η πρώτη φορά που ο Σαμαράς είπε για τον Κώστα Καραμανλή ότι πρέπει να μιλήσει αφήνοντας να εννοηθεί ότι έχει χρεωθεί μια κατάσταση για την οποία δεν φέρει ευθύνη. Είπε χαρακτηριστικά... στη χτεσινή του συνέντευξη: «Εγώ θα σας απαντήσω ως εξής, ότι πήρα στην πλάτη μου ένα βάρος στους ώμους μου, περισσότερο από εκείνο που αναλογούσε. Σας το υπενόησα και προηγουμένως. Ο κ. Καραμανλής αυτή τη στιγμή έχει αποφασίσει ο ίδιος ότι δεν θέλει να μιλήσει, γι΄ αυτό και είναι βαρύτερο το βάρος στις δικές μου πλάτες. Από εκεί και πέρα ο Καραμανλής οδήγησε επιτυχώς τη Νέα Δημοκρατία πολλές φορές σε μεγάλες νίκες, είναι μέσα στην παράταξη, είναι βουλευτής, είναι φίλος μου, έχει αυτό το πρόβλημα, είναι δικό του πρόβλημα, δεν είναι δικό μου και εμείς προχωράμε».

Σε ερώτηση αν πρέπει να μιλήσει ο πρώην πρωθυπουργός, ο Αντώνης Σαμαράς απάντησε «Πιστεύω ναι».
newsbeast

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια