«Είμαι λύκος και όχι αρουραίος»

«Είμαι λύκος και όχι αρουραίος»

Αιχμές Γιακουμάτου για συνεργάτες του Σαμαρά

«Κύριε πρόεδρε, τι θα γίνει με τα blogs; Κάθε μέρα λένε ότι φεύγω», ρώτησε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος τον Αντώνη Σαμαρά στη συνεδρίαση της ΚΟ της Ν.Δ. Άφησε μάλιστα σαφείς υπαινιγμούς ότι η πληροφόρηση αυτή πηγάζει από το εσωτερικό του κόμματος.
«Μου λένε, που πηγαίνεις; Κι εγώ τους λέω, πάω στο Ζάππειο, και γελάω. Δεν μπορώ να απαντάω κάθε μέρα, είμαι λύκος και όχι αρουραίος. Και μάλιστα, γερόλυκος της πολιτικής», είπε ο κ. Γιακουμάτος και ζήτησε «προεδρική» παρέμβαση.

Στο σημείο αυτό ο Αντώνης Σαμαράς πήρε το λόγο και διαβεβαίωσε ότι στα νέα γραφεία της Ν.Δ. θα υπάρχει βελτιωμένη υποδομή για τη διαδικτυακή πληροφόρηση.

«Μάκη, σε αγαπάμε. Όλοι έχουμε υποστεί βάναυσα χτυπήματα, κι αυτό αφορά κι εμένα. Ο μόνος τρόπος είναι η άμεση πληροφόρηση», δήλωσε ο πρόεδρος της Ν.Δ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια