ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ

Η αποχή δεν είναι επιλογή. Μια προσωπική άποψη.

 Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές δεν πήγα να ψηφίσω παρά τις πιέσεις του πατέρα μου να στηρίξω τον γνωστό του για να με "βολέψει" σε μια καλή δουλειά. Ο γνωστός του πατέρα μου βγήκε, αλλά δεν με βόλεψε πουθενά, άλλωστε είχε υποσχεθεί το ίδιο σε ......

δεκαδες παιδιά... 
Πέρσι δεν πήγα να ψηφίσω κι ας φώναζε ένας κύριος πως υπάρχουν λεφτά και θα βρεθούν αν τον εμπιστευθούμε. Ο κύριος έγινε πρωθυπουργός και λεφτά όχι μόνο δεν βρέθηκαν(αφού δεν υπήρχαν) αλλά αναγκαστήκαμε να προσφύγουμε στο ΔΝΤ και να δανειστούμε. 
Φέτος πήρα τη μεγάλη απόφαση. Θα πάω να ψηφίσω. Γιατί βαρέθηκα να αποφασίζουν οι άλλοι για τη ζωή μου. Γιατί ο κόσμος που μας κληροδότησαν οι μεγάλοι είναι τόσο άσχημος και οι ίδιοι δεν μπορούν να τον αλλάξουν. Μόνο εμείς οι νέοι έχουμε τη δύναμη. Έχουμε επίσης όνειρα, και επιβάλλεται ν'αγωνιστούμε γι'αυτά. Την κυριακή θα πάω να ψηφίσω για να τους αποδείξω πως δεν μ'απασχολούν μόνο το ποδόσφαιρο, οι βόλτες για καφέ και τα όμορφα κορίτσια. Η ζωή είναι όλη μπροστά μας και από εμάς εξαρτάται πόσο όμορφη ή άσχημη μπορεί να γίνει. Την Κυριακή θα πάω να ψηφίσω για να αποφασίσω ΕΓΩ και κανείς άλλος για μένα. Και αν κάνω λάθος στην επιλογή μου την ευθύνη θα τη φέρω μόνο εγώ. Θα πάω να ψηφίσω για να μην κάνω τη χάρη σ'όλους εκείνους που τρίβουν τα χέρια τους από τη μεγάλη αποχή και τη διατυμπανίζουν ως επιλογή στο διαδίκτυο. 
Τελικά θα πάω να ψηφίσω για να μη "φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα". Παιδιά, κάντε όλοι το ίδιο. Θα τρομοκρατηθούν. Και για να μην ξεχνιόμαστε...μετά καφεδάκι και σχολιασμός των θηλυκών υπάρξεων και της πορείας της ομαδάρας μας. 
Ένας νεαρός Αλιαρταίος 
http://aliartos-city.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια