Χωρίς κάλυψη μένουν άγονες γραμμές

Ακάλυπτες μένουν  βασικές γραμμές που περιλαμβάνονται στον διαγωνισμό του πρώην υπουργείου Αιγαίου για επιδότηση.

Ειδικότερα δεν προσήλθε καμία ακτοπλοϊκή εταιρεία να καταθέσει αίτηση ενδιαφέροντος για τις μεγάλες  γραμμές:

1) Πειραιά-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο που είναι δύο φορές την εβδομάδα
2) Πειραιάς-Σαντορίνη-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ρόδο
3) Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Χίο-Σάμο-Πάτμο-Κάλυμνο-Κω-Ρόδο

Μόνο η Blue Star Ferries κατέθεσε αίτηση για μία γραμμή την Ρόδο-Καστελόριζο που είναι στην ουσία προέκταση γραμμής που έχει.

Πρόκειται για  τον δεύτερο διαγωνισμό του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων για την κάλυψη των άγονων γραμμών της περιόδου 2010 – 2011,  αρμοδιότητας της γενικής γραμματείας Αιγαίου.

 Στο διαγωνισμό για τις γραμμές αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για την κάλυψη δύο γραμμών.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θεωρούν ότι με τα νέα οικονομικά δεδομένα είναι ασύμφορη η συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς.

Είναι δε χαρακτηριστικό ότι κάτοικοι νησιών του Αιγαίου καταφεύγουν όλο και περισσότερο στα τουρκικά παράλια για την προμήθεια των αγαθών που θα καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες. 
του Μηνά Τσαμόπουλου PROTO THEMA

Share on Google Plus

About THE FUN BANK

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Μη κατευθύνετε τα σχόλια στις δικές σας Σελίδες!(Δε σημαίνει πως χρειάζεται να γράφετε ανώνυμα, εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος)
- Ο κάθε αναγνώστης σχολιαστής έχει την απόλυτη ευθύνη για αυτά που γράφει.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...