Εντάλματα σύλληψης για 6 ύποπτους από το Σεπτέμβριο 2009

Εντάλματα σύλληψης για 6 ύποπτους από το Σεπτέμβριο 2009

Ο Π. Παυλόπουλος κατηγόρησε τη κυβέρνηση για καθυστέρηση στο θέμα της τρομοκρατίας

Ο πρώην υπουργός της Νέας Δημοκρατίας επιτέθηκε στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για την πρωτοφανή καθυστέρηση της αστυνομίας στο θέμα της τρομοκρατίας. Μιλώντας σήμερα στην εκπομπή του Παύλου Τσίμα στο Βήμα99,5 fm, είπε: «Εγώ δεν συνηθίζω να γυρνάω...
στο παρελθόν, όπως έκανε ο προκάτοχος μου ο κ. Χρυσοχοΐδης,  μιλάει για Καμπούλ και τα θυμάστε όλα εκείνα. Θα μου επιτρέψετε όμως να μείνω σε τούτη την παρατήρηση, δεν μπορώ κι εγώ να καταλάβω έναν ολόκληρο χρόνο, γιατί σας είπα τα εντάλματα για τους περισσότερους από αυτούς είχαν βγει μέσα στον Σεπτέμβριο του 2009, ο κ. Χρυσοχοΐδης, η κυβέρνηση η σημερινή ανέλαβε τα καθήκοντα της τον Οκτώβριο, έναν ολόκληρο χρόνο δεν ξέρω γιατί η αστυνομία και με την ευθύνη τινός, δεν έκανε τις ενέργειες εκείνες που έπρεπε να κάνει για να τους εντοπίσει γρηγορότερα. Άρα αυτό είναι ένα ζήτημα ευθύνης, εγώ δεν θα θελήσω να μπω σε χαρακτηρισμούς σαν κι αυτούς που έμπαιναν οι προκάτοχοι, για  σκεφτείτε να μου είχε παραδώσει ο κ. Χρυσοχοΐδης μια τρομοκρατική οργάνωση έτοιμη με τα εντάλματα σύλληψης κι εγώ να ήμουν Υπουργός κι έναν ολόκληρο χρόνο να μην είχα κάνει τίποτα, φαντάζομαι σήμερα ποιες θα  ήταν οι δηλώσεις ανθρώπων όπως ο κ. Χρυσοχοΐδης και το ΠΑΣΟΚ γενικότερα, αλλά αυτό είναι ζήτημα δικό τους».
newsbeast

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια